Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir dostum olsaydı

Bir dostum olsaydı
 

Dolaştık yıllardır diyar diyar 

Beş yıl burda, üç yıl başka yerde 

Yaşamadık ki sabit bir adreste 

Bir dost bulsaydım eğer 

Konuşabilseydim, dertleşebilseydim 

Açilabilseydim içten samimi duygularımı 

Çok sözlerim olacaktı kendisine 

Fikir ve düşüncelerimi bilseydi 

Bulsaydı yanlışlarımı, düzeltseydi 

Dert ortağım olsaydı, dinleseydi özelimi 

Kızsaydı bana, eleştirseydi beni 

Bilseydi hangi kitabı okuduğumu 

Yorumlar yapabilseydik birlikte 

Ara sıra da olsa kursaydık çilingir sofrasını 

Doyumsuz sohbetlerimiz olsaydı 

Paylaşabilseydik lokmamızı kardeşçe 

Sevseydik birbirimizi ölesiye 

Cennet kardeşliğini örseydik bu dünyada 

Dövüşebilseydik sırt sırta düşmanlarla 

Ah bir dostum olsaydı 

Ne saray isterdim ne de köşk. 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..