Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir dünya istiyorum

Bir dünya yaratmak istiyorum yeniden sil baştan...
Çektirdiğim acıların unutulmasını, çektiğim acıların yok olmasını
istiyorum...
Bir dünya istiyorum sil baştan....
Yeniden ilklerimi yaşamak , yağmuru yeniden yağdırmak istiyorum, , ,
Bir dünya istiyorum sevdiğimin kollarında, hayalde olsa aynı kuşların
rüzgara direndiği gibi o hayalleri gerçekleştirmek için kanat çırpmak
istiyorum,
Her nefes alışımda önce yukardakine sonra kollarımda olan insana şükrederek,
Bir dünya kurmak istiyorum sil baştan, , , ,
Herkesin mutlu olduğu gülen yüzleri görebildiğim,
İsyanımızın olmadığı, keşke demediğimiz , yine diye saçma düşüler
kurmadığım, sıkı sıkı sarılabileceğim bir dünya,
Bir dünya istiyorum yeniden, , ,
Hergece ağlamadan, 4 duvar arasına tv ile tıkınıp üzülmeden, kocamla
yaptığım aşk yemeklerini yiyip onunla sohbet etmek istiyorum...
Ve delice sevişmek sabahlara kadar kuralsız, katıksız, korkusuz onun
kollarında......
Yeniden bir dünya yaratmak istiyorum sadece ama yine hayallerde
biliyorum....
Biliyorum yaratamıyacağım sil baştan hiçbirşeyi, , ,
Desem karşısına geçip dünyanın ben burdayım bak herşeyimle, , ,
Çok acı çektim, çok yıprandım, çok hor görüldüm, çok ağladım, çok pişman
oldum, şimdi ise eskisinden daha acizim desem.
Kollarımından tutacak beni güldürecek hiçbirşey kalmadı desem....
Tüm cabalarıma rağmen bendeki bedenine haram girmedi desem...
Deniz bekliyor seni desem...Gelirmi?
Gelmiyecek biliyorum............Keşke diyorum her gece yatmadan önce
eskiyi unutup sanki yeniden çıkarmış gibi ilkkez görüşecekmiş gibi ve
ilkgün görüştüğümde yağmur altında öptüğüm gibi öpsem yeniden.....
Ama dünya izin vermiyor........

Ben artık dinlenmeden yargılanmamdan bıktım,
Sadece hayatımdaki insanlardan 15 dk istiyorum sadece dinlenmek için ama
biliyorum bu fırsatta hiçbirzaman verilmeyecek.....
Ey dünya sana sesleniyorum sen nasıl bir hayat çizdinki bana ben kör,
ben hasta, ben isyankar, ben yorgun, ben ölü bir şekilde yaşıyorum.....
Bu zamana kadar gözlerimdeki ışığı kimse almamıştı dedim ; ama şimdi öle
bir haldeyimki gözlerimde sevinç gözyaşları yerine isyan yaşları akıyor.....
Bu koca yaşamımdan yok olmam için az kaldı sadece bir kaç ay belkide bir
kaç saat sadece o günü bekliyorum....
Ozaman bende sana arkamı döneceğim dünya...
Sana ait olan toprağında.....


 
Toplam blog
: 2
: 516
Kayıt tarihi
: 19.03.09
 
 

Bir firmada Bilgi İşlem müdüresiyim. Yaklaşık 7 yıldır iş hayatı sektörü içindeyim.... Yazmayı okuma..