Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Bir düş çiziyorum! (YIlın şiiri)

Bir düş çiziyorum! (YIlın şiiri)
 

net'ten


Baharı kıskandıran
Buram, buram
Yasemin kokan
Kokunu duyarak
Her sabah
Senli bir düşe
Uyanıyor
Kokunu özlüyorum
Ellerinle
Sineme düşen
Kehribar karası
Saçlarını kaldırıyorsun
Parmak uçların değiyor
Bedenime
Tenini özlüyorum
Renklerini
Gök kuşağından alan
Aşk çiçeklerinin
Açtığı
Günü sen
Gecesi sen olduğun
Bir düş çiziyorum
Düşlerime değil
Çırılçıplak bedenime
Sevdanı giydir diye sevgili..
Hiç ummadığın bir yerde;
Bir görebilsem
Ne yaprak düşer sonbaharda inan,
Ne yağmur yağar baharda.
Ne de kar yağar zemheride.
Bir görebilsem,
Ne acı kalır yürekte.
Ne gözyaşı,
Gözlerimde...
Bir değse gözlerin,
Gözlerime;
Ne hüzün kalır ruhumda,
Ne de matem;
Durur bütün fırtınalar.
Ne asiliği kalır denizin,
Ne hırçınlığı...
Bir görebilsem
Uzaktan da olsa,
Endamını.
Hasretinle yanan benliğim
Ne çok özledi seni,
Bir bilsen.
Gece olunca
Yüreğim sana
Aklım şeytana uyuyor
Bedenim arada kalıyor...
Yüreğimde yaktığın ateş
Göz yaşlarımla sönmüyor
Ya gel iyice harlansın
Nara döneyim
Ya git
Yana, yana küle döneyim...

Duygular şelâle işte !..

Ben yazarım,sen iste.
Bazen umut
Bazen yalnızlık
Çaldı kapıyı
Bazen aşk
Bazen ayrılık
Yokladı yüreğimizi
Ne umuda açabildik kapıyı
Ne aşkı tutabildik yüreğimizde
Zamana suçu yükleyip
Yar diye
Yalnızlığı aldık içeri
Aşk diye
Ayrılığa sarıldık hep….
Hadi
Bir şiirle arala
Sohbetin kapısını
Sen A de
Ben Ş diyeyim
Sen K ile tamamla
Ben AŞK yazayım....Şiirleşsin yüreğimizde AŞK

* * * *

Fotoğraf

....Fotoğraf

.....

Fotoğraf

 

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..