Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '10

 
Kategori
Kitap
 

Bir düşünce değişir, bir insan değişir; bir kitap yazılır 1000 insan değişir.

Bir düşünce değişir, bir insan değişir; bir kitap yazılır 1000 insan değişir.
 

Evrenden Torpilim Var



Hepinize Merhaba,

Sevgili blog okuyucuları, bu benim ilk bloğum. İlk bloğumda gerçekten hayatımı değiştiren bir kitaptan bahsetmek istiyorum. Kitabın adı Evrenden Torpilim Var.

Einstein' in kuantum fiziği ile ilgili düşüncelerine bakacak olursak düşünce frekansları beyinden yayılmaya başlar, dolaşır ve aynı vericiye yani kendi beynimize geri döner. Bu cümleyi biraz daha açıklayacak olursak düşüncelerimizle istediğimizi yaratabiliriz.

Evet kuantum fiziğinden yola çıkılarak yazılmış bir sürü kitap var. Bir kaçını okuduktan sonra çok teorik oldukları için bu kitapları okumayı bıraktım. Ama aklıma bir soru takılıp durmuştu. Her istediğimizi nasıl yaratabiliriz? Bununla birlikte konuyu biraz daha öğrenince şu sorular da aklıma takılmaya başladı:

Acaba bu gerçek mi? Ulan bu düşünceyi anlatan hem pratik hem teorik bi kitap yok mu? Madem bu kadar kişi bu yasayı - çekim yasasını- biliyordu. Allah' ın bir kulu çıkıp da niye anlatmadı, bizi bilgilendirmedi diye. Madem olumlu düşününce düşündüğüne ulaşıyorsun ben de bu konuyla ilgili düşüncelerimi sunayım. Büyük bir inançla düşündüm ve 1 ay hiçbir şey olmadı. Düşündüğüm şeyi unutmuştum artık.

Hatay' ın Samandağ ilçesinde her yıl yapılan Evvel Temmuz Festivalleri' ne katılmıştım .100 e yakın siyasi amaçla açılan stand arasında ikinci el kitap satan bir stand gördüm. Gittim ve aldığım 2 kitaptan sonra bir kitap gözüme takıldı. Kitabın adı başta belirttiğim gibi Evrenden Torpilim Var. Kitabın ilk baskısıydı daha. Kitabın arkasındaki yazıyı okuduktan sonra mest olmuştum ve aradığımı buldum demiştim.

Arkasındaki yazıyı sizinle paylaşmak istiyorum;

Siz hiç 150 kilo oldunuz mu? Sizin hiç yabancı bir ülkede bavulunuzu kaybettiğiniz, sabahları mısır gevreğine bira döküp hayatta kalırken günlerce tek kelime bile konuşmadığınız, dayak yedikten sonra girdiğiniz komadan bir gözünüzü kaybetmiş olarak çıkıp tekrar parklara döndüğünüz, annenizi kaybettikten sonra hapiste yatarken babanızı kaybettiğiniz oldu mu?

Benim oldu.

Peki ya sonra o yabancı ülkenin dilinde şakır şakır konuşup hatta seslendirme yönetmenliği bile yaptığınız, o ülkedeki filmlerde başrol oynadığınız, 70 kilo verip filinta gibi olduğunuz, yeni ve mutlu bir hayat kurduğunuz, elinizi attığınız her işi altın yumurtlayan tavuğa çevirdiğiniz, her saniyenizi gülümseyerek geçirdiğiniz, hayatta istediğiniz her şeyi elde etmeye başladığınız oldu mu?

Benim oldu.
Nasıl mı?
Gelin anlatayım...

-Arka Kapak
Kitabı yutarcasına 4 saatte okudum. O 4saat benim yeni hayatımın başlangıcıydı. Geçmişte bir sürü ödülüm olmasına karşın başarının nasıl mümkün olacağını bilmiyordum ve öğrendim. Kitabı almanızı hararetle tavsiye ediyorum. Kitap 50. baskısını da yapmış bulunmakta. Bu kadar çok insan okuduğuna göre elbette bir doğruluk payı vardır demek istiyorum bu yasaya inanmayanlara.

Kitabın ilgi çekici yanlarından biri ise sıradan teorik bilgilerle anlatılmış olmaması. Sevgili Aykut Abi (Aykut Oğut) çok esprili ve eğlenceli bir üslupla kitabı yazmış. Bu da ayrı bir istek uyandırıyor kitabı okumak için.

Özet olarak "İSTEMEK OLMANIN YARISIDIR! " diyorum ve kucak dolusu torpiller gönderiyorum...

Not 1: Emin olun sayın okuyucular, şu an okuduğunuz satırları ve içindeki gizemleri siz kendinize çektiniz. Bu yeni bir başlangıç olabilir.

Not 2: Aykut Abi'nin(Aykut Oğut'un) bültenlerini sesli ve yazılı olarak paylaştığı bir site var. www.ayratown.com Hem bu yasayı uygulayanlar hem de başlarına gelen güzel olayları birbirleriyle paylaştıkları çok güzel bir şehir.

 
Toplam blog
: 3
: 2155
Kayıt tarihi
: 24.02.10
 
 

Liseyi Tosçelik Fen Lisesi'nde okudum. Şimdi de Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencisiyim...