Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '07

 
Kategori
Mizah
 

Bir Fıkra bir yorum...

Bir Fıkra bir yorum...
 

Karadenizli yaşlı adam hastaymış; ama hastalığını kimseye anlatamazmış...

-Uy uşaklar ben iyi değilim!..

-Yok canım iyisin, bir şeyin yok !..

-Uy torunlar ben hastayım !

-Hadi hadi iyisin, bir şeyin yok !..

-Etmeyun kardeşler, ben kötüleyrum !

-Git işine , sen eski topraksın...Zımba gibisin !..

Ve Karadenizli birgün ölüvermiş. Vasiyeti gereği mezar taşına da şunlar yazılmış...

''-Hastayım, hastayım dedim, inandıramadım...Ha şimdi ne oldiii !.. ''

Hasta iktidarlara yalakalık yapanlara duyurulur...

Kennedy, savaş kahramanıydı...2. Dünya Savaşında , deniz subaylığı yapmış ve kahramanlık madalyası almıştı.

Bir seçim konuşmasında aşağıdan laf atmışlar:

-Sen nasıl savaş kahramanı oldun ?.. Kennedy, bozuntuya vermeden yanıtlamış:

-Elimde olmayan sebeplerden...Çünkü Japonlar gemimi batırdı !

İleride Bush'a da savaş nişanı verirler...Irak'ı bataklık yaptığından...


Osmanlı Paşasının kayığı su alıyormuş, kahyayı çağırıp çıkışmış:

-Kayık su alıyor kör müsün ?..Çabuk altını ziftle...

-Başüstüne paşa hazretleri... Birkaç gün sonra kahya huzura varmış:

-Kayık ziftlendi paşam !

-Kaç paraya ziftlendi ?

-On altına paşam... Paşanın gözleri fal taşı gibi açılmış...

-Ulan on altına bir kayık ziftlenir mi? Kahya, boynunu bükmüş...

-Müsaadenizle biraz da ben ziftlendim paşam !


SSK, hastane raporlarında erkeklere yüzlerce gebelik testi yaptırıp trilyonları cukkalayanlara atıftır..

Bir aile heyeti yargıça başvurarak soyadlarını değiştirmek istemişler. Yargıç sormuş:

-Soyadınız nedir ? Aile hep bir ağızdan:

-''Eşek '' Efendim... Yargıç şaşırmış ve sormuş...

-Peki , soyadınızın ne olmasını istersiniz ? Hep bir ağızdan:

-''Sıpa '' Olsun efediiimmm!... Yargıç sinirlenmiş :

''-Siz büyüyünce yine Eşek olacaksınız...Bırakın soyadınız ''Eşek '' olarak kalsın '' Demiş ve hepsini kovmuş...

Ülkede ''Demokratik '' gibi kibar isimler takarak, hain kimliklerini gizleyenlere duyurulur...

Mazlum Temel, masum bir hayattan sonra ölmüş.Öbür dünyada sorgu-sual başlamış:

-İçki içtin mi?

-Aman efendim...

-Kumar oynadın mı

-Aman efendim...

-Kitap okudun mu ? Tiyatroya gittin mi?

-Aman efendim...Ne münasebet...Kih...kihh...

-Kadınlarala aran nasıldı ?

-Aman efendim, ben kiiim çapkınlık kim ? Cebrail, adamlarına seslenmiş .

-Oradan bir çift kanat getirin ! Masum Temel, çok sevinmiş...

-Melek oluyorum değil mi efendim ? Cebrail başını yana sallamış :

-Hayır, kaz oluyorsun...Kaaazzz !..

Bu dünyada yan gelip yatanlara ; bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya kalkanlara ;dünya nimetlerinden faydalanmadan gidenlere tebliğdir...
 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..