Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '07

 
Kategori
Mizah
 

Zamane nameleri

Zamane nameleri
 

Dersden çıkıyorum arkamdan sarılıyor, boyu henüz omzuma anca geliyor ve elime bir mektup tutuşturuyor

“Herkes aşkımızı konuşcak” (hasbinallah)

4. sınıf öğrencisi dört yıl sonra boyumu geçecek, örgülerini çözecek. Kim bilir ne mektuplar alıp verecek. Aşkımız muhtemelen bir yıla kalmaz bitecek.

Eve geliyorum, bilgisayarı açıyorum, dlıg, Ümitcan; geçen yıl mezun oldu, bilseniz beni son iki sene ne çok yordu.

I WILL BE A CAPTAIN

Dünyada 20 melek var 10 tanesi uyuyor 9 tanesi oynuyor 1 tanesi su anda bunu uyor 15 dakika icinde 15 kisiye göndermez sevdigini kaybedeceksin arkadaslarina gönder bu aksam saat 1 00den önce güzel bir sürpriz yada isitmek istedigin bir haber alacaksin saka degil telefon ile arayacak dene

Bol yıldızlı gece

<ı>oğulcum ben on beş kişiyi nerden bulayım

I WILL BE A CAPTAİN

bilmem hocam ben çevrimdışı kişilerede attım

I WILL BE A CAPTAİN

ingilizceden yazılı olduk süper geçti hocam

bol yıldızlı gece

<ı>iyi aferin de bende toplam on beş kişi yoktur ki

bol yıldızlı gece

<ı>şimdi napıcam haaa

I WILL BE A CAPTAİN

bilmem hocam ben attım benden çıktı

bol yıldızlı gece

<ı>bi daha olmasın ha

bol yıldızlı gece

<ı>Ümitcaan sana söylüyoruumm

 
Toplam blog
: 16
: 735
Kayıt tarihi
: 29.10.07
 
 

Geceleri sever misiniz ya yıldızları; sizin için kaymayı bekleyenleri. Ben hep sevdim, çocukluğum..