Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir fincan aşk

Bir fincan aşk
 

Kesilen elektriklerde karanlık bir oda,
Ve mum arayan bir çift eldi benimkiler,
İşte o soğuk karanlığın ortasında,
Sessizliğin sesinden irkildiler.

Bulunan bir mumun titrek ışığında,
Bir kaç satır karaladım,
Satır arasındaki hayallere dalığımda,
O isimsiz kahramanı anmışım.

İsmi canlanmış aklımda,
Ardından belli belirsiz sureti,
Korkarak ellerimi uzattığımda,
Aydınlatmış beni o gözleri.

Ona uzandı titrek ellerim,
Baktım gözlerine bir umutla,
Ben ondan bir fincan aşk istedim,
O tüm kalbindekini verdi bana.

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..