Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '09

 
Kategori
Voleybol
 

Bir formanın manevi değerini bilmek...Yada bilememek...

Bir formanın manevi değerini bilmek...Yada bilememek...
 

İlk tanıştığımda inanın bende sizler gibi iyi bir yazar, voleybolcuların ve voleybolun savunucusu, para için değil voleybol için bir yerelere gelmeye uğraşan bir adam gözüyle görmüştüm. Hatta ilk tanıştığımda yaşıt olmamıza rağmen saygı çerçevesi içinde abi bile diyordum. Birlikte iyi işler yapmaya çalıştık. En azından ben iyi işler yaptığımızı düşünüyordum. Ama anladım ki kandırılıyormuşum. Bir site işine girişmeye kalktık. O konuda bana attığı kazıktan sonra foyaları bir bir ortaya çıkmaya başladı. Küfürler ettiği site sahiplerinden ayrılıp, sonradan tekrar gidip o sitelerde yazmadığımı kalmadı dersiniz... Kovulduğu voleybolcuların peşinde koşmak için kişiye özel yazılarmı yazmadı dersiniz... :) Hepsini sineye çektim. Bana attığı hiçbir kazıkta arayıpta neden bunu yaptın demedim. Eyvallah deyip geçtim.

Ama bu son olay cidden bardağı taşırdı. Voleybolla ilgilenipte Nisa Kuliyeva'yı tanımayan az kişi vardır herhalde. Aram iyidir Nisayla. Severiz birbirimizi, saolsun çok iyi günlerimiz oldu. Bu sezon Fenerbahçe'de ilk sezonuydu ve son sezonuda oldu. Eğer geri gelmez ise. Ve sezon boyunca 2 adet sarı laci cubuklu , 2 adet sarı beyaz cubuklu formayı terletti. Bu 4 formanın 3 ünü bana verdi. 2 laci sarı cubuklu ve 1 sarı beyaz çubuklu olmak üzere. Sarı beyaz çubuklu formayı bir arkadasıma hediye gönderdim. Sarı Lacilerden birini Nisa hayranı olan Sayın Bora ŞAŞMAZ abime hediye ettim. Birinide çocukluğumdan beri Nisaya taparım. Onun çok büyük hayranıyım. Adını söylerken bile gözlerim dolar diyen Voleybolmagazin Yazarı Sayın Kamil ÇALPALA'ya verdim. Ve görüyorum ki Sayın ÇALPALA formayı satışa sunmuşsunuz :) Birde altına yine benim sayemde teknik heyetten aldıgınız bir idman sortunuda dahil ederek :) Rezilliklerin ne zaman bitecek diye merak etmekten kendimi alıkoyamıyorum...Özür dilerim Nisa. O kadar değerli olan formanın böyle art niyetli birinin eline geçmesine olanak tanıdğım için... yorum yazıyı siz okuyanların...Saygılarımla...

http://urun.gittigidiyor.com/ORJINAL-NISA-KULIYEVA-FENERBAHCE-FORMASI_W0QQidZZ17514877#aciklama

 
Toplam blog
: 26
: 774
Kayıt tarihi
: 02.04.09
 
 

1983 İstanbul doğumluyum. Aslen Yugoslav göçmeniyim. Lise meznuyum. Reklam ajansında fotoğrafçılık i..