Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir gencin tek gecesi

Bir gencin tek gecesi
 

Afedersiniz bu kalabalıkta gözüm size takıldı
Dudaklarınızdan çıkan cümleler herkesten farklıydı
Gözyaşlarınızın ardında duran gülümsemeler makyajınız mı?
Yoksa yirmisinde yaşlanmış bir ruhun intahar çabası mı?

İnanın bir kaç yalandan sonra geldim yanınıza
Tek amacım yalnızlığınızı dinlemekti aslında
Anaforumda boğulmadan bir öpücük kondurabilirmiyim yanağınıza?
Yanlış anlamayın sakın, ben de severim gururu her güzel kadında

Çok yalnızsanız hemen çaresi bulunmalı
Hala kanayan yaranıza bir yarabandı olmalı
Sizin güzelliğinizden diğer kadınlar çirkin sayılmalı
İzniniz olmadan güneş doğmamalı

Durun gözlerinizi kaçırmadan bir kaç iltifat daha
Elbiseniz çok şık gizliyor adınızı insanlardan adeta
Ama kalbiniz kırılmış gibi görünüyor milyonlarca defa
Yine de benzetiyorum sizi güçlü bir süper kahramana

Konuşmanız için mum ışığı gerekiyor herhalde
Çoktandır ''seni seviyorum'' demediniz mi kimseye?
Galiba yalnızlığı enjekte etmişsiniz farkında olmadan kalbinize
Perdeleri kapatıp bir tek siz kalmışsınız sahnede

Konuşmasanız da anladım ben bakışlarınızdan herşeyi
Kadehte duran içkiyi sizin değil anıların bitirdiğini
Aşkın insana zorla izlettiği idam görüntülerini
Ben de izliyorum yıllardır sizin gibi

''dünya acımasız'' derken anlattınız aslında kaybolmuş hayatınızı
Kimseye aldırmadan ortada dolaşan aşk tüccarlarını
Duymak zor olmalı acıtmak için sorulan ''adın ne?'' sorularını
İncinmemek için fazla derine inmeden sevmeli insanları

Bir ünite daha tebessüm ısmarlamak isterdim yüzünüze
Ama servetimi yanıma almadan baktım gözlerinize
Son kadehten sonra kelimelerimi seçip alın dikkatlice
Dozları yüksek gelirse kırılırsınız yeterince

Artık gözümüzü kapayalım yarınlara oyalanalım güzel anlarla
İyi bir bahane bulalım sevmek için bu saatten sonra
Geçmişiniz izin verirse yolda devam edelim yalanları ıslatmaya
Korkmayın yorulursak uyarız ''bu şehrin kaybedenleri'' kuralına

''bu kadar macera fazla bir geceye'' dediniz
''sığmaz senin genç kalbine''
''kalbinizi ısıtmak için yakmayın geçmişinizi'' dedim bense
''Alışığım zaten gözyaşlarıyla ıslanıp yanmayan kibritlere''

Herşeye rağmen tanışmak güzeldi hedef olmuş dünyanızla
Umarım ağlamazsınız gereksiz insanlar için bir daha
Bu kadar çokta alıştırmayın kendinizi yalnızlığa
Diskalifiye olmadan ben de iz bırakmak isterdim ruhunuzda

 
Toplam blog
: 10
: 269
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Ilık bir nisan sabahı Barış olarak Ankara'da dogdu. Karakterini matematıkten nefret etmek uzerıne ku..