Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir gün batımında

Bir gün batımında
 

tek bir şey dilemek 

hakkım olsaydı 

bir gün batımında 

babamla oturup 

rakı içmek isterdim 

feleğe inat 

ölüme küfrederek 

ana avrat 

 

benim babam 

gün batımında 

yer sofrasında 

bağdaş kurar otururdu 

rakıyı severdi 

ince belliyle içerdi 

aheste aheste 

arada bir 

saz çalar 

türkü de söylerdi 

benim babam 

erenlerdendi 

sözü sohbeti dinlenirdi 

ekmeği lokması yenirdi 

içten içe yanardı 

benim babam 

beş vakit 

namazını da kılardı 

 

bir gün batımında 

babamla oturup 

rakı içseydim 

rakıyı ben koysaydım 

ince belliye 

suyunu o koysaydı 

kararınca 

sonra şerefe deseydim 

şerefe baba 

sağlığına içiyorum 

o da 

şerefe oğlum deseydi 

güneş usulca batsaydı 

ve babam 

batan günle gitseydi 

elinde ince belli 

ve 

bir taş plak dönseydi 

borulu gramofonda 

“batan gün kana benziyor 

Yaralı cana benziyor” 

Müzeyyen Senar söyleseydi. 

bir gün batımında 

babam olsaydı 

isterse dünya yansaydı 

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..