Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir ihtimal daha var mıdır?

Bir ihtimal de senin var mıdır derinliklerinde. Kazanmak ve kaybetmek diyalektiğinde gidip geldim tesadüf karşılaşmalarımızda ama hepsinde de yenik düştüm yalnızlığıma. Ve her seferinde anonslar yapılıyordu beynimde öldüğüne dair, tanımadan ölmen ne yazık ve her seferinde bir acı kelime düşüyordu not defterime. Ne acı sadece yüzünü bilmek, ne acı sadece adını bilmek.
Biliyorum gitmiştin artık. Soğumuştu tenin, yüreğim de. Dokunabilsem ellerine çözülecektik ikimizde. Ama cebimde kelimelerimi unutmuştum dokunabilmek için ellerine.

Dokunsam emeğimizi dokuyacaktık her cümleye. Dokunsam bir damla olup akacaktık aynı gözde. Ama ben kelimeleri boğazımda yargıladım, hapsettim müebbede. Neler vermezdim ki bir damla olabilmek için gözlerinde.
Bir ihtimal daha var mıdır senin derinliklerinde…

 
Toplam blog
: 10
: 883
Kayıt tarihi
: 17.07.08
 
 

Tunceli doğumluyum. İstanbul'da ikamet ediyorum. Okuyorum. Arkadaşım buradaki yazıları okumamı tevs..