Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '09

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Bir mumda sen yak

Bir mumda sen yak
 

Bloğumdaki resim www.aliagaekspres.com.tr adresinden alınmıştır


Dün gece Beyaz Show çok güzel bir olaya ev sahipliği yaptı. Türk otizm vakfı için insanları bilinçlendirdi ve onlara okul kurabilmek için yardım topladı. İnanın gözümü bir dakka bile kırpmadan izledim. Keşke bende yardım yapabilseydim, en azından kontörle mesaj atıp ama maalesef kontörüm yoktu. Bunu ilk fırsatta yapacam. İnsanlarımızın ne kadar büyük gönüllü olduğunu, ülkemizin kanayan yaralarını sarabilmek için herkesin çaba sarfettiğini gördüm ve o kadar mutlu oldum ki anlatamam. Demekki insanların vicdanı hala körelmemiş. İşte Türk milleti böyle bir millet demek geldi içimden. O yüzden bizi kimse yıkamıyor ya!

Ve sanatçılarımızın verdiği büyük desteğide gözardı etmemek lazım tabiki. Bütün herkes ordaydı. Orhan Gencebay, Emel Sayın, Fatih Terim, Hülya Avşar, Cem Yılmaz, Demet Akbağ, Fatih Erkoç, Acun Ilıcalı, Kubat, Tuğba Büyüküstün, Cemal Hünal, Yetkin Dikinciler, Fadik Sevin Atasoy, Prof. Dr. Yankı Yazgan, Mehmet Ali Birand, Prof. Dr. Recep Akdağ (Sağlık Bakanı).

Kavak Yelleri dizisi oyucuları; Pelin Karahan, İbrahim Kendirci, Aslı Enver, Küçük Kadınlar dizisi oyuncuları; Hande Soral, Burak Sağyaşar ve Birkan Sokullu'da bütün gece telefonlara cevap vererek bağış toplanmasına yardımcı oldular.

Beyaz çok sevdiğim bir kişiliktir zaten onu söylememe bile gerek yok. Bu tarz yardımlarda onu her zaman görmek mümkün, keza Hülya Avşar'da öyle.

Maaşının yarısını verenler, kumbarasını açanlar, gazilik maaşını verenler yani anlatamam. Damlaya damlaya göl olur demişler. Ciddende büyük ölçüde bir para toplandı. 3.000.000 kadar (sanırım doğru yazdım yeni paralara alışamadım da hala:)). Umarım yardımlar ve bağışlar hep devam ederde otistik çocuklarımız onlara özel yapılan okullarda eğitimlerini tamamlarlar. Sadece o gece için değil her zaman bağış yapmak ve bu konu hakkında biliçlenmek lazım. En azından erken tanı için bu şart.

Uzun lafın kısası böyle bir gece düzenlediği için Kanal D ve Beyaz Show'a sonsuz teşekkürlerimi sunmak istiyorum ve tabiki bu geceye katılan gönlü büyük sanatçılara, en önemliside bağış yapan ve yapmak isteyen herkese...
 
Toplam blog
: 63
: 512
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1984 zonguldak doğumluyum. İkizler burcuyum:) Z.K.Ü endüstriyel elektronik mezunuyum. İlgi alanla..