Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir numara düşünüyorum!

Bir numara düşünüyorum!
 

Geceyarısı aklıma hep şeytanlıklar gelir!

Biliyorsunuz şeytan geceleri uyumaz! Gelir bana musallat olur! Yakın görür beni kendine!

Hani bu blog toplantıları oluyor ya! Uzak bir şehrin blogcusu olarak gideceğim o toplantıya! Birinin ismini intihal edeceğim toplantıda!

“Ben Yüzüklerin efendisi rumuzuyla yazan Osman Alaşehirli! Kayseriden katılıyorum!”

“Ay siz o muydunuz?” (o siz miydiniz de denir!)

“Beğenemediniz mi hanımefendi?” (genelde hanımlar tertip ediyorlar diye dedim! Erkeklere yapmam bu numarayı zaten!)

“Osman Bey Alaşehirlisiniz değil mi?”

“Yok Kayseriliyim!”

“Soyadınız Alaşehirli ama!”

“İsmim de Osmaniyeli! Anonimim yani!”

”Ay ne ilginç adam! Yazılarınızı zevkle okuyoruz biliyor musunuz?”

“Evet, on on beş kişi okuyor, sağ olsunlar!”

“Ben hiç kaçırmam! Habercimde kayıtlısınız! Ayakta kalmayın, otursanıza ayol!”

“Sandalye yok!”

“Habersiz olunca... Bir tabure getir garson! ”

İşim gücüm gıcıklık yapmak olacak!

“Ne alırdınız Osman Bey ? Soğuk sıcak?”

“Ilık bir maden suyu! Gerçi üzerinde soğuk içiniz yazar ama üzerinize afiyet boğazlarımı üşütmüşüm de!”

“Kaç tane boğazınız var Osman Bey?”

“Biri İstanbul işte! Biri de Bering! (inadına Çanakkale demedim!)

“Çanakkale yok muydu?”

“O ekvatora yakın! Üşümez!”

“Ne iş yapıyorsunuz Osman Bey?”

“Kavurmacıyım!”

“Merak ettim de soruyorum! En iyi kavurma hangi hayvanın etinden olur Osman Bey?”

“Önce At sonra eşek! Sonra manda!”

“Şimdi biz onları mı yiyoruz?”

“Yersen tabi! Helal kesimdir ürünlerimiz yalnız!”

“Ama biz helal etmiyoruz paramızı Osman Bey!”

“Et et! Helal et! Dua et ölmüş hayvanları kesmiyoruz! ”

“Bir de ölmüş hayvanı mı kesecektiniz?”

“Kesmeyelim de besleyelim mi? Zaten ölmüş! Zamanında kaç yarış kazanmışları var içlerinde, günah değil mi?”

“Ay ne diyor bu ya! Osman Bey siz yazılarınızdan farklı bir insanmışsınız ya! Hak, hukuk, adalet, feminizm! Bu siz olamazsınız ya! İnanamıyorum! Yoksa rüya mı görüyorum! Şaka bunlar deyin ne olur?”

Açık edeyim bari! Kalbi varsa gidecek!

Anlatırım ben olduğumu! Sonra soğuk bir maden suyu içerim! Ilığı çok iğrençtir!

Not: Resmimi koyacaktım siteye vazgeçtim! Sırf bu numarayı yapabilmek için!! Dikkatli olun!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..