Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '08

 
Kategori
Eğitim
 

Bir öğrencinin diliyle "Öğretmen Sevgisi"

Bir öğrencinin diliyle "Öğretmen Sevgisi"
 

Geçtiğimiz günlerde sınıfımızda bir şiir yarışması düzenledik. Her öğrenci istediği konuda bir şiir yazıp sınıfta sunacaktı. Güzel sonuçlar elde ettik. Küçük şairlerimiz çıktı ortaya.

Aralarında bir şiir vardı ki, günün bütün yorgunluğunu sildi bir anda. Yapılan küçük yaramazlıklar, unutuldu. Yerini tatlı bir gurur aldı.

Gelin o sese kulak verelim:

SEVGİ

Öğretmenim, sevgi ne demektir?
Sevgi, dağlar arasında bir çiçek mi?
Hayatın yollarını çizen bir kalem mi?
Yoksa, sevgi sizin anlattıklarınız mı?

Sevgi hayatın renkleri midir?
O rengarenk çizgiler…
Ben belki anlatamadım,
Bana sevgiyi anlatır mısın öğretmenim?

Bir kalemle çizer misin sevgiyi?
Sayfama, sevginin ta kendisini.
Ama, gerçekten çizmenizi istiyorum.
Hayatın anlamı mıdır sevgi?

Ama, ben anladım artık.
Sevgi nedir, şimdi haykırıyorum:
Sevgi, şu an karşımda duran en iyi insan…
Yani sizsiniz öğretmenim !

Emine TAŞAN - 5/A
Seçköy İlköğretim Okulu

(Küçük şairlerimizin şiirleri diğer bloglarda devam edecek.)

www.uzeyirk.blogspot.com

 
Toplam blog
: 92
: 11527
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Dokuz Eylül Üniversitesi "Tarih Öğretmenliği" bölümü mezunu. Eğitim sektöründe çalışıyor. Yazmak ..