Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '16

 
Kategori
Şiir
 

Bir rüzigar

Bir rüzigar
 

enerjiatlası.com


Bir rüzgar esiyor da
Esip esip, nereye gidiyor
Dağları filan aşıyor
Kafamın tasını attırıyor.
 
Bre rüzgar kardeş
Deli deli esersin
Esersin de bize ne söylersin.
 
-Hey garip insanoğlu
Ne söylesem anlamazsın
Bu dünyanın halinden
Hiç çakmazsın.
 
Bak bir çıktım Kafkaslar’dan
Bin bir çiçekli ovalardan
Nice göller, nehirler geçtim
Binlerce insanın elini sıktım
Hiç kimse farkına varmadı
Geldiğimi sanmadı,
Ben bütün gücümle estim geçtim
Kulaklarını büktüm, anlamadı
 
-Hey bu dünya ölümlü, dünya
Bir an önce yerinizi yapın
Ömür bir rüzgar gibi 
Bir başlayıp, bitiverir
Nasıl geçtiğini anlayamazsınız
Şimdiden sepetlerinizi doldurun
İyilik yapıp bir yana koyun,
İnsanları doyurun,
Fakirlere acıyın…
 
Sanki ben bunları söylememişim
Rüzgar gibi geçti günler
Şimdi mezarlarının üzerinden esiyorum
Esip esip gidiyorum,
Tenhalarda ağlıyorum ama..
Kim duyar,
Kim dinler…
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..