Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Bir sen istiyorum

Bir sen istiyorum
 

Bir yağmur gibiyim;

Kopup gelmek istiyorum buluttan,

Kavuşmak istiyorum;

Sıçramak istiyorum son defa,

Yapışmak istiyorum bedenine.

Bir sen istiyorum aslında içinde ben olan,

Bir sen istiyorum içinde aşk olan,

Bir ses istiyorum kulaklarımda,

Seni bana,

Beni sana getiren.

Sen nefes;

Sen hayat,

Ve senden gelen yaşama dönmek,

Toprağın suya muhtaç olması gibi,

Sana koşmak;

Düşmek istiyorum bir damlacık tanesi kadar olsam bile avuçlarına,

Okşamanı;

Hissetmeni son kez kemik iliklerimde bile,

Bir ben istiyorum aslında içinde sen olan,

Bir sen istiyorum içinde aşk olan,

Seni bana;

Beni sana getiren…

 
Toplam blog
: 121
: 483
Kayıt tarihi
: 21.04.09
 
 

Güneş ilk aydınlığını vurduğu an yeryüzüne. Işıltı içine girer hayat. Ve bu ışıltının peşinden koşma..