Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Aşk tozu kaçmış gözlerin nemi an ötesi huzura hasret.

Aşk tozu kaçmış gözlerin nemi an ötesi huzura hasret.
 

_________________________________________________________________________________________________________


Kanasıya öpüştüm geceyle, pek sarhoştu ruhum hülyânda.
Ay kokusu da sinmiş sabaha, sanki sen vardın ışıklarında.
Zümrüde nispet gözlerin, en bakir ormanlar telaşında,
Vuslat sarmıştı yüreği, gönlün sessiz vurgununda.

Çalakürek kaçan hüzün, bak bana kaldı derin mavi.
Serptim çorak ruhuma nuru, sarmıştı alaz sinemi.
Ne kadim yanıkları kaldı kalbin ne de makûs kaderi,
Çiçekler açtı dünyamda, savurdum artık kederi.

Aşk tozu kaçmış gözlerin nemi an ötesi huzura hasret.
Sırça duygular eserken câna, baktım ki senden bir demet.
Her bir sen başka renk, mis kokun Râb'den nimet,
Sarıldım yaradana şükürle, oldun ya sonunda kısmet.

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..