Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '13

 
Kategori
Mizah
 

Bir Sevgililer Günü bilançosu

"Bu şimdiye kadarki en güzel sevgililer günüm" dedi kocam. Karşılıklı oturduk, kucağımızda bu tabaklar, üzerimizde birer battaniye, ellerimizde kitap hem çitledik hem kitap okuduk.

Daha fazla çekirdek çöpü olan tabak benimki, ben biraz daha hızlıyım. Bunun üzerine bir de kucaklayıp Nutella kavanozumu, Nutella kaşıkladım. Ohhh deymeyin keyfime.

Photo 15.02.2013 08 33 39

Geçenlerde Mert Fırat bir gazete röportajında demiş ki: "Biz Ankara'da deriz ki, 'Kime gideceğiz?' İstanbullu der ki 'Nereye gideceğiz?' İstanbullu için, nerede olduğu, kiminle olduğundan daha önemlidir. Ankaralı ise kiminle olduğuyla ilgilidir. Doğru insanlarlaysa, her yerde keyfi yerindedir." Ankaralı İstanbullu kısmını bilemem ama yürekten katılıyorum: mühim olan nerede olduğun değil, kiminle ve ne histe olduğundur!

Umarım sizler de dün akşam sevdiklerinizle, sevdiğiniz şeyleri yaparak geçirmişsinizdir....

Bu arada bu huzur ortamının bir de sabahı var: Dün kendime kafa izni vermiş idim. Evde üzerime üzerime gelen dolabımı toplayacak, kedi gibi oradan oraya kıvrılacaktım. Ancak okuldan gelen bir mesaj ile tüm planlarım alt üst oldu: "Kızın kapıda ağlıyor, içeriye girmem diyor."

Haydaaaa. Meğer dün okulda "sevgi partisi" varmış. Herkes kırmızı giyecekmiş, danslar, eğlenceler.... 

Ama kendi keyif telaşımda olduğum için -normalde hep programı da, bu tip hatırlatmaların yazdığı iletişim defterini de okumama rağmen, hatta o gün kutlama olduğunu bilmeme rağmen- gaflet işte o sabah Ayça'yı idareten giydirip yedirip yolladım. Okula varınca, bizimkinin aklına gelmiş kırmızı giymesi gerektiği. Basmış yaygarayı. Sınıfta da dalga geçmişler; "ha haaa bir tek sende kırmızı yoook. naniiik" diye. Oturdu mu boğazıma bir yumru. "Kalk Esra kalk" dedim, "dolap biraz daha beklesin."

Önce okula kırmızı esvapları bıraktım, kızımın gözyaşlarını durdurdum. Sonra da hazır çıkmışken, hasta yatağındaki Figen'i de ayarttım, 1 milyar ayaklanıyor (1 billiyon rising) kapsamında. (izlemek için bir tık) (beni değil tabi, şarkıyı ve dansı:)) dünyadaki diğer 1 milyon 999bin 999 kadına katılıp ben de dans ettim.

Alandaki en ilham veren sahne Beşiktaş Belediye başkanının kravatı ve takım elbisesiyle hevesle dans figürlerini yaptığı sahneydi herhalde! Güzel şeyler için ortak hareket etmek -üstelik güzel şeyler için- ne kadar güzel, ne kadar kalp doldurucu.

Tarkan sever misiniz? 

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=kYBACqeCJTU]

Tüm yazılar için: http://kakarakikiri.wordpress.com/


 

 
Toplam blog
: 17
: 273
Kayıt tarihi
: 09.08.12
 
 

Ben kimim? Orhan Veli ne demiş kendini anlatan şiirninde: "Evvela adamım, yani sirk hayvanı f..