Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Bir sevgilinin izleri

Dinlemiyorum kendimi artık
Bitmiyor öyle şu keskin ızdırap
Saklamıyorum mektupları, yaktım gitti
Baktıkça yüzün geliyordu aklıma

Salacak'ta yürürken gösterip
Hikayesini anlattığım kız kulesi
Sildim o Üsküdar'ın güzelini de
Bu yıpranmış kalbimden

Biliyorum neden bu kadar acıttı
Çünkü yaşamadığım çocukluğumu
Kollarında şımararak arıyordum
Şımarmakta yok bir daha, çocuklukta..

Çok mu duygusalım ne
Senin ismini bir başkasında duysam
Muhattap olamıyorum, yapamıyorum
O ismi de bir yolunu bulup unutmalı..

Hani ayrılık vaktiydi, yağmur yağıyordu
Oturmuş Dolmabahçe'nin ışıklarına bakıyorduk
Keşke ıslanmasaydık o akşam
Yağmurda şemsiye de şart oldu şimdi

Herkesin olduğu gibi bir şarkımız vardı
Yalnız bize aitti ya
Artık gerçekten yalnız...

Benim gibi...
Sen beni, ben onu terkettim...

 
Toplam blog
: 9
: 498
Kayıt tarihi
: 06.02.09
 
 

17 Ekim 1989 İstanbul doğumlu biriyim. Maltepe'de ikamet ediyorum Haydarpaşa Endüstri Meslek Lisesi ..