Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir şey var sende

Adını diyemedim, sırrına eremediğimden.
Aşk desem, sevda desem, öyle bir dert ki ince.
Bir şey var sende, göğün kaybolan deriniğinde.
Bir şey var sende, bir türlü anlayamadım.
Ucsuz bucaksız, masmavi deryasın sanki.
Sanki yüzlerce fırtınayla savaşmış geminin.
Yorgun kaptanı gibi, senin kıyılarına vuruyorum.
Sen mavi oluyorsun, ben sana bakarken koyboluyorum.
Sensizlik dalga dalga yayılıyor.
Sesin kulaklarımdan yüreğime akıyor.
Bütün şarkıları sana armağan ediyorum .
Bir şey var, sen de soramıyorum .
Seni kimse görmesin , bilmesin istiyorum .
Sende , aşkın da , tutkunun da en koyusunu ,
Bir kalbi kazanmanın hazzını yaşıyorum ,
B ir tende erimeyi unutmuştum ,
Bir şey var sen de , tanımlayamasamda .
İşte ben o unuttuklarımı.......arıyorum .
Bir şey var dilimin ucunda ....
Anlatamıyorum...

14.02.2011 Gülseren Akdaş  

 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..