Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Bir Şiir daha

Tarih; 08. 03. 2009

Sen seni sevinceye kadar biz seni seveceğiz

Etme kendine bu kadar cazz…

Ne demek diye sorarlarsa cazz…

İleride açıklarsın onlara “ cazz etme “

Sevgiliden arta kalan bir “ cızz “ sesidir o

En iyisi sen bugüne gel.

Bırak geçmişi.

Ve bugün günlerden 8 Mart Kadınlar Günü

İlk defa bugün sadece insan olmak adına

Ya da sadece canın öyle istediği için

Oturuyorsun evde, sadece kendin için

Recai Şahin hocanın dediği gibi şiir yazıyorsun

Usta olmak adına değil, kendin için kendine

Meraklısına duyurulur, ilk harflerine bakılırsa akrostiş

Özlen adına, özlenen olmak adına

Zarif bir iş yaptım bugün

Lades dedim kendim kendime

Eminim kazanan ben oldum.

Nezaketten sorulan; “ Hangi adınızı kullanayım? “

Özlen olsun dedim hep özlenen olmak adına.

Peki, acaba yok muydu başka nedeni?

Toruna konulan babaanne adı “ İkbal “

Üzgünüm bir-iki kişi dışında çıkmadı kullanan

Madem ki kenarda köşede kalmaktı kaderi; ben de anlamına yapıştım “ Yüksek İstikbal “ Ben kendimi sevinceye kadar yine siz beni sevmeye devam edin, lütfen!

  

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..