Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Bir şiir düşün ve öyle oku diledğin gibi

Bir şiir düşün ve öyle oku diledğin gibi
 

SADECE YAZMAK UMURSAMAZCA ...


Ne evvelim oldun,
Ne ahirim,
Ben mi kimsesiz bir sefilim.
Sendin benim günüm güneşim,
gittin ya, yada hiç gelmedin,
Şimdi gecenin karanlığına eşim.

Günün günüme güneş olmuştu,
Kalbin kalbime eş.
Sen bana ben olmuştun,
Ben sana sen.

Ya hepten vardık,
Sen ile ben.
Yada şimdiki gibi,
Tamamiyle biten.

Ya hep gülecektim,
Ya da tebessüme hasret.
Ya hep baharda olacaktım,
Ya da yaza hasret.

Ne sen sen olmaktan caydın,
Ne ben sensiz olmaktan.
Ne sen gitmekten caydın,
Nede ben peşinde koşmaktan...

M. Semih KURU
13.03.2013
Gölcük

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..