Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '19

 
Kategori
Deneme
 

Bir Teselli Ver

            Abim, alın beni yatağa artık diye sinirlendiğimde, stres yapma, sakin ol, iyi gelmiyor sana diye beni yatıştırıyor bir yandan, sandalyemden yatağıma aktarırken; cevabım hayli komik, “Evet abi, ağırlaşıyorum.” Abim kopuyor…

            Şu incecik fiziğe sahip olup da, yediklerinizi inkar edenleriniz yok mu, acayip kılım hepinize. Bir de bana bakın ya, nefes alsam yarıyor…

            Ağırlığımca sevseniz ya beni.

            Ağlayacak bir omuz aradım acı çekerken, hepsi de senin ağırlığını taşımaz benim omzum, dedi. Sustum ve sarıldım kendime…

            Gözlerinden akan hüznü silebileceğim peçetem de yok ki!

            Ne kadar da sorumsuzsun zaman.

            Ne var ki zaman öğretmez; zaman bize yalnızca yorgunluk ve yaşlanma hissi verir.

Paulo Coelho - Elif   

            Kendimi anlatmaya mecalim kalmadı artık. Bırakıyorum insanı rahat, herkes anlayabildiği kadar anlasın beni.

 

            Bana mısın demeyenlerle haybeye geçti ömrümüz.

            İşleyen yürek ışıldar.

            Yüreğimde yas tuta tuta, paslandırmışım.

            Uslansın diye, kalıptan kalıba soktuk gönlümüzü.

 

            Sabah uyandığımdan beri dilime takılan Z.Livaneli şarkısının şu kısmı:

Zemheride güller açsın

Ağustos'ta karlar yağsın

Yarınlara umut kalsın

Bana bir şarkı söyle

           

            Ben olsam, kesinlikle kendime âşık olmazdım.

            Ben hep kaybedenlerdenim.

            Bu seçimlerde oy verme konusunda kararsızım. Acaba taktik mi denesem, oy verdiğim parti hiç kazanamıyor, ben de bu sefer istemediğim partiye oy vereyim, kesin kaybeder.       

 

             Varken YOK, yokken VAR diyen yalancılardan Rabbime sığınırım.

             Hiç değilse şu sanal alemde, iki yüzlü insanlarla karşılaştırma beni YaRabbim.

             Allah, kimde ne yoksa onu versin. Mesela aklı olmayana akıl, insafı olmayana insaf…

 

             İmamdan önce sorayım: Beni nasıl bilirsiniz?

 

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..