Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '06

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Bir tutam tuz...

Hepimizin yaşadığı üzücü ve acı olaylar olmuştur, ama inanın bu tür rahatsızlıklarda yaşanılan anlar anlatmakla ifade edilemez.. Yaşamak insanı olgunlaştırdığı gibi kiminde sabır, güven duygularını artırıyor, kiminde de stres, depresyon vs. gibi rahatsızlıklar bırakıyor.

Bundan 6 yıl önce yeğenimin kesilmeyen ve sık sık tekrarlayan öksürüğüne bağlı yapılan tetkikler sonucu ganglio-nöroma denilen çok ender görülen ve tesadüfi gelişen hiçbir genetiğe bağlı olmayan bir tümör bulundu , üstelik kalp damar ve beyne giden sinirlerin kesiştiği bir noktada omurilikten çıkan sinirlerin ucunda oluşan bir türmüş. Ama bütün bunlar anlaşılıncaya kadar, tetkikler aşamasında inanın kardeşim ve eşi kadar bizler için de yaşanılanlar kabustu. İki ay süren tetkikler sonucunda teşhis konmuş,artık tedavi aşamasına gelmiştik. Onların eve dönüşlerinde bizlerde yanlarında bulunduk.İki kardeşin buluşması gözlerimizi yaşarttı, yüreğimiz sıkıştı. Sonraki günlerin oyunu ; birbirlerinden kan alma , serum bağlama vs. oldu...

...Ve ameliyat günü...Ankara Askeri Gülhane Hastanesi....Sabah 09-akşam 17 arası...Anne babayı teselli yanında hissettiklerimi anlatamam.Yumruk büyüklüğünde %98 i alındı çok tehlikeli bölgede olduğu için hepsi temizlenemedi.Şükürler olsun ki şimdi çok iyi kontrolleri sürüyor ve iyi huyluymuş...

Birkaç satıra sığdı belki ama uyanıkken görülen kabus gibiydi.İnsan her şey bir an önce olup bitse de uyansam diyor.Liseden bir arkadaşımın attan düşüp 8 ay boyunca hastanede yattığını öğrendiğimde de; onun gibi birisinin hastanede nasıl yattığını neler yaşadığını ailesinin çektiklerini tahmin edebiliyordum günlerce aklımdan çıkaramadım çok etkilenmiş ve üzülmüştüm.Şükürler olsun ki şimdi onun da iyi olduğunu biliyorum.Babam öldüğünde ise ölümü tattım ve anlatılmaz...

Uzun lafın kısası Ferdi için başlatılan kampanya da bit tutam tuz olur muyum diye anlattım bunları.Ferdi’nin, ailesinin yaşadıklarını anlayabiliyorum.Onlar için Allah’ tan sabır ve umut diliyorum.Şu an yapabileceğimiz tek şey maddi ve manevi destek.Dualarımız onlar ve onun gibiler için.

 
Toplam blog
: 18
: 864
Kayıt tarihi
: 09.10.06
 
 

İç Anadolu doğumlu olup bütün okulları İzmir fakat lisenin 2 yılını asker olan babamın yüzünden Eski..