Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Bırak beni

Bırak beni
 

Bırak beni…

Allah aşkına bırak

Daha fazla yaralama

Yorgun yüreğimi

Bırak beni…

Sen benim gibilere layık değilsin

Benim gibiler mutlu edemez seni.

Sen…

Öyle birisin ki

Rüzgardan bile kıskandığım

Saçının tek teline kaderimi bağladığım

Sadece ucuz romanlarda olan

O süslü ve güzel perisin…

Bırak beni…

Lütfen bırak

Tutma ellerimi

Gösterme bana kahverengi gözlerini

Sen ellerimden tuttukça

Unutuyorum hayatın acı gerçeğini…

Bırak beni…

Bırak git hadi.

Ben alışkınım yalnızlığa

Sen sakın kaybetme benliğini

Hayat yalan bak

Sende günün birinde benim gibi yanma

Söyleme birine onu sevdiğini

Sakla yüreğinden geçenleri…

Yücel

 
Toplam blog
: 34
: 554
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

1987 Konya doğumluyum. Afyonda yaşıyorum. Hayatın bana gösterdiklerini  yazıyorum... Tarih ve ede..