Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Bıraktım o zaman..

Bıraktım o zaman..
 

..


Bıraktım o zaman;

Herşey yarım kaşmış \ kalmamaış olsun. Bir bakıştan kaç güneş doğmuş \ doğmamış olsun.
Bir seslenişten pazar ertesinden koşsun.
1' le başlayıp 10' a kadarsaymak diyelim... Bitti ve herkez çiçek oldu-kaldı diyelim...
Umudum erken bitti diyelim...
Ya geleceğin tutarsa?
Bundan zaten haberin olmasın dilerim... Ben yine anlamamaktan şikayetçiyim...
Hazırlanmıştım tam kapının ardında beklemek gibi... Bu sefer şaşırdın hemen yanına koşuşuma...
Yine bazı konular dinlenirdi belki... Yüzümüz asılırdı... Çok güzelleri de olurdu belki...
Hani konuşmadan yüzümüz kızarırdı...


Hilal YILDIZ

 
Toplam blog
: 102
: 654
Kayıt tarihi
: 07.06.10
 
 

1984 İzmir doğumluyum. Süleyman Demirel Üni. - Bilgisayar Programcılığı mezunuyum. Şiir & Deneme ..