Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '08

 
Kategori
Şiir
 

Biraz duygusallaştım

Biraz duygusallaştım
 

HAYAL DÜNYAMLA GERÇEKLERİM KÜSMÜŞLLER


BİR ESİNTİ GELDİ GEÇMİŞTEN YENİ DÜNYALARA AÇILIRKEN

Küçük bir çocukken, elimde metot defterimle do-mi sol-mi diyerek ezberlediğim bir dostluk şarkısını söyler durur iken bunun bir fanus içinde dünyanın dört bir yanından her türlü insanını değerlendirme imkânı bulabileceğimi hiç düşünemezdim.

Sevdiklerimle birlik olup onlara kanmak yerine, sevgi ve özlemle onlara yanmayı seçtim. Sanki bir kelebek edasıyla, dokunulduğunda kırılıverecek korkusuyla, imkânları imkânsızlaştırdım.

İşte bu yüzden yanık türküler , ayrılık şarkıları , hasret dolu ezgiler yarim oldu..Bu duygumu sessiz bir köşede kendimle oturup yazdığım ilk bloğumda yazmıştım. Sonraları net denilen dünyayı keşfe çıkayım derken, burada takıldım kaldım.Amacım ise sadece uymaktı teknolojiye. Bir de msn vardı kavuşturan sevgiliye. İlk hevesler çabuk geçip camlar bir bir kapandı. Çünkü her gün herkesin onlarca işi vardı. Kalakaldım ekranın karşısında bir müddet. Olmamalı kalbinde kimseye ne kin ne nefret.Yaz dedim gönlümce kendime ve birazcık da sabret. Sanki çok mu önemli sen fikrini beyan et.Belki birileri geçerken uğrar şöyle bir. Issız kalan köşene bir selamla hayat verir.

Hayatımın safhaları sahaflardan karışık.Çok çileler çeksem de yine hayatla gönlüm barışık.El bire hasret iken çokça okullar gezdim.Büyük başın derdinden ben pek de çabuk bezdim.Etikete önemler hamiline verildi.Çoğu tam alışmışken birden tayin edildi..Bilgilerden, ilgilerden kaçıp kurtulmak istedim. Resmiyetten , ciddiyetten , siyasetten firak eyledim. Alıp sazımı elime kendimi dosta vurdum.Bir his geldi içimden , bugünlük şair oldum.

<ı>

Bir zamanlar kafamı takılara takmıştım,
Hatta gidip okulundan diploma bile almıştım.
Bir de baktım tasarımlarım düşmüş pazara,
Satıyorlar taklit edip gördüm kazara.

Hata bir yayıneviyle anlaşıp basacaktım
Oysa artık tasarımlar o kadar çok ki bıktım
Ne zaman gözlerimi diksem kristallere
Mutlaka döker dururum tüm paketleri yere

Dedim kendi kendime. az ama özlü çalış
Sen bırak takıları önce kendinle barış
Bilemedim şimdilik ne edeceğimi
En iyisi yazayım buradan istediğimi.

<ı>

<ı>

<ı>

<ı>Bir gemiye binmişim bilet almadan,

<ı>Götürüyor gönlünce bana sormadan.

<ı>Biraz mola ver desem, kaptanım yok oluyor,

<ı>Rota saptıktan sonra menzile varılmıyor
 
Toplam blog
: 165
: 856
Kayıt tarihi
: 17.10.07
 
 

Edebiyet fakültesi  mezunuyum. Öğrenmenin yaşı yoktur diyerek çeşitli kurslardan da el sanatları ..