Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '07

 
Kategori
Sinema
 

Birey mi dediniz?

Birey mi dediniz?
 

Küstüm, kırıldım artık ne denirse. hayır yaşın verdiği olgunluk falan bir yere kadar.

Neden bahsediyorum? İyi niyetli bir teyze olarak yiğenimle sinemaya gitmek istedim. İlk kez gideceği sinema için yeğenim bir hayli heyecanlı! Onun bu hevesi beni gururlandırdı. Evet yiğenim için bir şey yapıyordum. ismini vermeyeceğim ünlü bir sinema giçesindeyiz. Penguenli bir çizgi film var ona girmek istiyoruz." 5 dakika olmuş başlayalı giremezsiniz!" Peki çirkin ördek yavrusu diye film varmış. Ee bari ona girelim dedik. Ne kadar vericem dedim. 18 ytl dedi. Nasıl yani. şaşırdım bir anda. İlk kez bir 4 yaşındaki çocukla gittiğim için...

Meğer benim yiğen büyümüş birey olmuş. Meşgul ettiği koltuğa haddinden fazla para öder olmuş.

Şimdi hani kültür, sanat diyerek uzak durmayın felsefesi güden bir toplum olmak için debelenirken basit bir aktivite için bu kadarı çok fazla. Salona girdik koca salonda yeğenim ve ben trajikomik bir durum.

 
Toplam blog
: 11
: 1003
Kayıt tarihi
: 22.03.07
 
 

Ben sema. çok uzaklardan istanbul şehrine göç edenlerdenim. Meslek gazetecilik; ama gazeteci olmayan..