Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '08

 
Kategori
Futbol
 

Birisi Adnan Aybaba' yı durdursun!!!

Birisi Adnan Aybaba' yı durdursun!!!
 

Geçenlerde özel bir kanalda bir Tv programını izliyordum. Bu programdaki konuklardan bir taneside Sn.Adnan Aybaba idi. Kendisinin kişiliği hakkında tabiki yorum yapmak istemiyorum, ayrıca böyle bir hakkımda yok tabiki. Fakat şu konuya kafam çok takıldı.

Bir insan nasıl bu kadar vurdumduymaz olabilir. Nedenine gelecek olursa ; program spikeri soruyor Chelsea-Fenerbahçe maçı sizce ne olur. Adnan Aybaba' nın vermiş olduğu cevap direkt olarak ; bu iş buraya kadar arkadaşlar, Fenerbahçe İngilterede 3-4 tane yer ve evine döner. İnanamıyorum. Peki tamam hadi bu kişisel olarak kendi görüşüdür, kabul edelim dedik. Diğer bir görüşünü aktarıyorum şimdi, Adnan Aybaba diyor ki ; efendim Fenerbahçe zaten Avrupa' dada hep hakemler sayesinde maç alıyor. Yahu insaf artık, bir insan bu kadar mı Fenerbahçe düşmanı olur, ya da bir insan bu kadar mı BJK amigosu olur. Sn. Adnan Aybaba' yı gerçekleri görmeye ve biraz insafa davet ediyorum. Umarım sizlerde benim görüşüme katılıyorsunuzdur.

Saygılarımla,
 
Toplam blog
: 12
: 922
Kayıt tarihi
: 31.01.08
 
 

"En büyük kabadayılık efendiliktir" felsefesi ve ilkeleriyle sürdürdüğüm hayatıma, muhasebe mesleğin..