Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '13

 
Kategori
Öykü
 

Birkaç büyüteç öykü

KÖPEK BAKIMEVİ

Ne kadar yorgun görünüyor bu köpek, dedim.

            Köpek bakımevinden kaçmış, dedi, dün arabayla götürüp oraya bırakmıştım. Daha önce götürdüğümde de kaçmıştı. Şimdi arabaya çağırıyorum gelmiyor, onu bakımevine götüreceğimi biliyor!

DAVUL

Davulun sesi geceyi yarıp pencereden içeriye sızıyor. Gelini bir gün sonra kucaklayacak damadı haber veriyor.

            Evlilik gürültülü oluyor ki, herkes bilsin!

            Duyduk duymadık demesin.

            Ninem, davul erkeğin gürültüsüdür, derdi.

YUVARLAK

Yuvarlanıp gidiyordu ki, biri durdurdu.

            Biraz nefeslen, dedi.

            Nefeslenmek için yuvarlanmaya olan gereksinimin son noktasına varmış olmalı ki, bu kararı da ancak kendim veririm, dedi.

            Yuvarlandı gitti! 

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..