Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '06

 
Kategori
Müzik
 

Birsen Tezer

Birsen Tezer
 

Bayram'da Bodrum'da kaldığım 1 villa otelin işletmecisi ile laflarken, bana "KEDİ Müzik Kulübüne gidin güzel müzik dinlersiniz" önerisine kulak verip bir gece Bodrum merkeze gittim..

Mekanın kapısından girerken, sahnede şarkı söyleyen, kadının sesi ve içimde uyandırdıklarını sizlere aktarabilecek kadar, malesef edebiyat yetim ve Türkçe bilgim yok..

O kadının adı BİRSEN TEZER'di.

Benim İtalya’ya gidip geldiğim yıllarda İstanbul’un kaliteli gece yaşantısını yasayan kişiler bu muhteşem sesi, İstanbul 'da dinleyebilmişler, onu tanımışlar, ben ilk defa dinliyordum. Blog yazarı Fatih Beyin onunla ilgili bir yazı yazdığını hatırladım. Birden BİRSEN TEZER hayranı oldum. Yıllarca Bodrumlular bu sesi dinleyebilmiş.

Bülent Ortaçgil, Vedat Sakman şarkıları.. Nostaljiler, İspanyolca, İtalyanca ve İngilizceler ardından o muhteşem kanun tınısı ve ses...

BİRSEN TEZER' i şimdi BODRUM özluyor ve ISTANBUL kavuşuyor diye bir mail aldım.

Çok sevindim bu nadide ses artık bu kış İstanbul'da. Beyoğlu' nda İstiklal Meyhanesi' nde. Kadıköy yakasında Planka Restaurantta ve Polat Tower Mia Brasseria'da.

Bu heberi müzik severler, özellikle kaliteli müzik severler ile paylaşmak istedim.

 
Toplam blog
: 2
: 1487
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

40 sene evvel İtalya'dan Türkiye'ye gelin olarak geldim. Ben artık her açıdan bir Türk oldum ve bu ü..