Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '06

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Bodrum'da bayram

Bodrum'da bayram
 

Şeker Bayramı uzun bir tatil olacak dediler, gerçi benim gibi bir emekli için çok önemli olmasa da, kışa girmeden farklı bir şey yapmak istedim. Birçok yer araştırdım sonunda bir arkadaşımın tavsiyesine uyarak benim gibi annesi İtalyan olan ve İstanbul'dan Bodrum'a yerleşen çok tatlı bir hanımın ortağı ile işlettiği küçük sevimli bir Bodrum oteline gitmeye karar verdim.

Manzarasının güzelliği, küçük ama sevimli sıcak ve insanı evinde hissettiren o dekorasyon ve muhteşem hizmet.

Kendimi kızımın yada kuzenimin yanında tatilde gibi hissettim. Şansımız vardı. Güneşlendik, denize girenler oldu.

1 Villa Hotel Gündoğan Koyu'nda. Hala eski Bodrum'un bozulmamış koylarından biri diyebilirim.

Bu arada İtalya'da restaurantta sipariş verircesine şımarıkça şu var mı bu var mı diye sordum. İstediklerimi pişirdiler ve sundular. Muhteşem bir "pasticcio"(kuzey usulu lasagna) ve orjinal bir Tiramisu yedim. Unutmadan
"pollo all'arrabiata" (acılı tavuk) o da harikaydı. Kısacası mutfak muhteşem, balık, yöresel mezeler, harika zeytinyağı.

Sanırım kilo alarak döndük. Farklı kültürel geziler harici fırsat buldukça sevgili Selma ve Gürkan'ın yanına sıkca gidip onlara konuk olacağım ve onlar tarafından şımartılacağım kesinleşti. Teşekkürler...

 
Toplam blog
: 2
: 1487
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

40 sene evvel İtalya'dan Türkiye'ye gelin olarak geldim. Ben artık her açıdan bir Türk oldum ve bu ü..