Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Bitenler üstüne

Bitenler üstüne
 

Doğru ve gerçek ne kadar yakınsa bir birine bir o kadar uzak aslında, ne kadar doğruysa o kadar yalan hayat, yaşananlarsa gerçek ki; yalanın içine hapis olmuş.

Yaşanmışlıklar değil mi ki bizi biz kılan acılar hatalar iç nefretlerimiz değil mi ki bizi bu halimizde yaşanır kılan ve hayatımızdakiler değil mi ki bize hayata dair iyi ya da kötü dersler veren kulak arkası ettiğimiz nasihatler yerine.

Bu kadar keşmekeşin içinde sevda değil midir sahiplenebileceğin, uğrunda emek verebileceğin hatta savaşabileceğin tek doğru, en saf gerçek, ve en kolayı ona arkanı dönüp çekip gitmek değil mi ki kaçarcasına bu kadar yalanın içinde.
Ne acı değil mi sana ait olan tek şey sevdan iken onun uğrana savaşmak ne kadar karmaşık değil mi ki en saf duyguyu en içinden çıkılmaz halde yaşamak yaşatmaya çalışmak.

Ama sevda değil midir ki sevdiğin değil midir ki herhangi bir anında zamanın içini ısıtan ya da ürperten belki sıcak bir tebessüm ile mutlu eden belki bir damla gözyaşı ile içini sızlatan ve her hali ile seni o andan çıkarabilen yanına alan değil midir ki sevdiğin.

Dünleri geceye hapsetmek mi yaşamak yoksa geceyi sende bitirmek mi hayat
Enlemi de boylamı da sensen bu id’ in tarif nedir ki bu benliğe hayata dair
Mecazı da teşbihi de mübağlası da sensen bu sevdanın bu teşhis niye
Ellerinde ise bu kalp bu özlem niye?
Tüme dair eksik sevda iken sevda sen iken seni seviyorum diyememenin gereği niye;

Bunları yolladım mı sana hatırlamıyorum içimde bir umut var mı diye sorarsan onu da bilmiyorum daha doğrusu ne hissettiğimi bilmiyorum ağlıyor muyum yoksa şokta mıyım çözemedim daha bunu sana yollamak ne kadar mantıklı onu da bilmiyorum;inatla bitmesi gerekiyor bitmek zorunda diyen bir insana böyle bir mail inan bilmiyorum yollar mıyım onu da bilmiyorum.

İster sevda gerektiğinde gitmektir de, ister hayatımda arkasında durduğum sımsıkı sarıldığım gerçeğimi -senin yok saydığın- çürüttüğünü düşün, istersen benim hayatım ve böyle olmak zorunda de; ne koyarsan koy adına bunun bildiğim tek şey bu gece her şey bitti dediğin ve gerisini kesip attığın da bu seferki farklı galiba bir garip haldeyim.

Ne dersen adına bunun ama en doğrusu deme değil çünkü

Yazdığım yazabileceğim çok fazla cümle çıkar aslında şu anda ama sen istedin ve bitti ya da gittin, gittim fark etmiyor seni seviyorum hayatım kendine iyi bak hoşça kal 26/03/2009 00:17

 
Toplam blog
: 3
: 325
Kayıt tarihi
: 27.10.07
 
 

"Umudunu gününde yaşayabildiğin bir gün için yaşamak sadece sadece mutlu olmak için nefes almak. ..