Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Bitiş...

Bitiş...
 

Yolların gül bahçesi olsa ne olur
Ruhumda büyüttün ya bu dikenleri
Dilin baldan tatlı da şimdi ne fayda
Gözlerinden akıttın bana zehrini


Çıkartacağım seni içimden artık
Tek çareyse sökerim hasta kalbimi
İşkence yoluyla mı gideyim Hak'ka
Birden bitsin işte indir şalteri


Bir yudumcuk vicdanın kaldıysa eğer
Yalan aşkını da al, bul hak edeni
Kırıldı cam sürahi su tutmaz artık
Geriye dönüş yok ki zaman delirdi


Suçumu biliyorum büyük konuştum
Önü sonu yok derdin seviyor seni
Sayende hayattan da soğudum bıktım
Kes cezamı razıyım kır şu kalemi


( 12 Ölçülü şiir çalışmalarımdan)


Haz. 2006

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..