Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Bitmeseydin Keşke

Bitmeseydin Keşke
 

Mustafa May arkadaşımdan ....


Ey gözler güzel sevgili

Nerelere gidiyorsun beni böyle bırakıp?

Nasıl gidersin ruhunu ateşlere atıp?

Dinlediğim her şarkıda seni bulurken

Rüyalarımda bile sadece sen varken

Nasıl srtını dönüp gidersin?

Senden aldığım nefesle yaşıyorum ben

Sen gidersen soluksuz kalacağım bilmez misin?

///////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////////////////////////////////////////////

Hatıralar dört bir yanımda duvar örmüşken

Nasıl dersin bana beni unu diye?

Heryer sen olmuş

Heryerde senin kokun var

Her göz sensin

Her yüz sensin

Her el senin ellerin

Ne tarafa dönsem hep sen

Masamda hala güzel günlerden kalma resmimiz

Hatırımda çektirdiğimiz gün

Çekmecelerimde hatıralar saklı durur

Her açışımda vurur yüzüme

Ve sen bana unut diyorsun umarsızca

Bunu denedin defalarca ama

Seni unutamadım.....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..