Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '16

 
Kategori
Şiir
 

Bitti

Hiç bitmeyecek bir rüya gibiydi 
Bir o kadar da güzeldi 
Ama içimdeki ateş aniden sönüverdi 
Rüya bitti... Kim bilebilirdi? 
 
İsteyerek mi ayrılmıştım? Hayır! 
Beni diğer erkeklerden ne olur ayır. 
Ah güzelim, ah benim bebeğim. 
Seni hep sevecek bu deli yüreğim. 
 
Ellerim titriyor bunları yazarken 
Sana nasıl bağırabildi bu beden! 
Kopaydı dilim, kısılsaydı bu sesim... 
Ah yüreğine bıçak sapladığım sevgilim. 
 
Gözünde lanet biri olarak gözükebilirim. 
Ne olur affet beni sevgilim. 
Mecburdum, yürütemiyordum... 
Ama nedense seni hala seviyorum. 
 
Hep mutlu ol be güzelim... 
Unutmak çok zordur çok iyi bilirim. 
Ama senin gülmen, mutlu olman lazım. 
Mutlu olman lazım ki paşamı mutlu etmen lazım. 
 
Aklım, fikrim, kalbim hep sende. 
Uzun zaman birbirimizi düşüneceğiz. 
Üzülerek, kalp kırıklıklarıyla gündüz, gece... 
 
Ama ne yapalım be sevgilim 
Buraya kadarmış güzel rüya dediğim. 
Şükrediyorum Tanrı’ya seni karşıma çıkardığı için. 
 
Mutlu ol 
Kendine iyi bak be sevgilim...
 
Toplam blog
: 14
: 84
Kayıt tarihi
: 19.10.16
 
 

Üç erkek kardeşin en küçüğü olan Cankıymaz, 26 Şubat 1991'de Beyoğlu, İstanbul'da doğdu. 2008'de ..