Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Bittin gönlümde bir cuma akşamı

Bittin gönlümde bir cuma akşamı
 

"RESİM:ALINTI"


Neydi o kükreyişlerin… Ne olduğunu anlamadan üzerime saldırman… Önce sözlerin beni hırpalayan… Sonra gövde gösterin… Paramparça kalbim şimdi… Tuz buz… Göz yaşlarıma yeten gücüm, onları da tüketti… Kanıyor yaram bir kez daha… Bunca yılda yaşanan pek çok şey vardı sineye çekilen. Bu kez canım hepsinden çok yandı belki de… Belki de tahammülümün sonundayım da ondan etkilendim bu kadar… Kocaman bir boşluk var can evimde… Yüreğime yerleşen öylesi bir öfke… Sevgi bitmiş… Beni suçlama sakın. Azar azar sen bitirmedin mi, süpürmedin mi yüreğimden son kırıntıları da… Artık kimseyi sevemem… Korkarım sevmekten… Senin yüzünden… Bana neler yaptın sen… Sevgisiz bıraktın… En hassas noktamdan kaç kez vurdun beni… Hedef tahtası sandın da kaç ok fırlattın yaralı kalbime… Şimdi hassasiyetten eser yok ben de… El birliği ile yok ettiniz ben de güzel olan ne varsa…

Kendimden vazgeçtim… Aynadaki yüzüm perişan… Gözlerim hüzünlü bakıyor… Saçlarım dağınık… Ruhum yorgun… Umduğum hayatın yüzde kaçını buldum birlikteliğimizde… Kaç umudumu diri diri gömdüm sol tarafıma. Hep örttüm üzerini çirkinliklerin… İçin için çürümeme engel olamadı olanlara ket çekmek… An an hortladı gerçekler… Rahat vermediler bana… Huylu huyundan vaz geçmezmiş. Sen de geçmedin… Hem kendini hem beni mutsuz bıraktın… Tükendim işte, şimdi mutlu musun…

Yarınlarımla ilgili küçücük bir beklenti bırakmadın bende… İtekledin düşürdün durup durup… Kanattın dizlerimi, önceki yaralarım iyileşmeden… Toparlanıp kalkmaya çalıştıkça çelme taktın, acımasızca… Bilerek ya da bilmeyerek çok yaktın canımı çok… Aldırmadın gözyaşlarıma… ““Ağlama numarası yapma “ ya da “Ağlasan ne olur “ diye dikkate almadın…

Anlamadın ruhumda kopan fırtınalardan… Dindirmek için yüreğimdeki yangını çaba sarfetmedin hiç… Kayle almadın varlığımı… İsteklerimi, yakarışlarımı kulak ardı ettin… Anlamadın diye dile getirdim… Değişen bir şey yoktu… Light erkek değildin ki sen…

Bardak doldu, doldu sonunda… Taştı içimde birikenler… Katlanmak dayanılmaz bir hal aldı benim için… Baş ağrılarım, yükselen tansiyonum, can sıkıntılarım, feri giden gözlerim, gülmeyen yüzüm, yüreğime yerleşen o büyük boşluk… İşte sonunda kaybettin beni… Bittin gönlümde bir Cuma akşamı…

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..