Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Biz hep izoleyiz

Biz hep izoleyiz. Bu günlerde malum virüs nedeniyle kalabalıklardan uzak durmak tavsiye ediliyor. Sizin için üzülüyorum çünkü sizler yalnızlığı sevemezsiniz. Kalabalıklar cıvıltılı hayat vazgeçilmeziniz oysa yalnızlık bizim hayatımızın olmazsa olmazıdır.
Ben doğmuş ağlamışım. Ailemde ağlamış sevinçten değil piyangodan büyük ikramiyeden dolayı üzülmüş. Görmeyen ve istenmeyen bir çocuk olmuşum. Çocuklar oynarken beni tercih etmemiş kör ebe oyununda uzağa değil ’de arkama saklanırlardı.
Herkes okula gidince ben heves ederdim defter ve kitap kokuları hoşuma giderdi. Ney seki kuzenlerim bana öğrendiklerin anlatır öyküler okurlardı. Gecikmelide olsa sıra beklemeden körler okuluna başladım. Sonra görenlerle birlikte kaynaştırma eğitimine başladım. Üç beş görmeyendik radyo dinleme kültürüm nedeniyle derslere katılınca bana karşı ilgi başladı. Ama okuldakiler oynarken pikniğe giderken bana haber vermezlerdi. Sadece bir kez yâda iki kez okulda arkadaşlarımla pikniğe gittik.
Farklı etkinliklerde fazla tercih edilen biri olamadık. Fakülte iş komşuluk ve benzeri dönemlerde de aynı durum devam etti. Yani yalnız olmak bizim için sıradan bir durum. Şimdide yalnızım on iki gün idari izin eş yok sevgili ve çoluk çocuk yok yine yalnızlığa devam edeceğiz. İşin kötüsü ben bu yalnızlığı sever oldum. İnşallah dernek işlerini de bırakabilirsem basit bir ev tamamen yalnızlık gerçi Rabbe inanan ne kadar yalnızdır. Allah’ım yalnızlıklarımızı Seyri süluk‘a say bizi olgun bireyler yap şikayetcimiyim. Asla kimseye etmem şikâyet ama derdime de ağlamam hoştur bana senden gelen. Ey izole olacaklar biraz kendinizi tanımaya hayatı ve kâinatı okumaya çalışın belki yeni kapılar açılır. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93
 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..