Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '10

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Biz sanatçıyız

Bak kardeşim boş ver insan duygularını bize ne. Biz sanatçıyız. Şair olup insan ayırmalıyız. Duygularımızı saklamalı kelime oyunlarıyla dizeler yapmalıyız. Tabi yorumlarımıza da dikkat etmeliyiz. Aman ha olmadı! Hani bu dizelerin imgeleri hani hece ve vezinleri etkilenmedim bu şiir değil.

Abi emeğine ne olacak?
Bana ne emekten yazılmış sözden bana ne sokakta geçen körden, yada aç kalan kişiden Biz Sanatçıyız unutma! Gündüz Entel takılmalı gece olunca işte bu barda alem yapıp kafa dinlemeliyiz.

Abi deprem olmuş.
Olur tabi fay hattını kontrol eden kim? Rast gele evler yapılıyor, Ondan sonrada vah-vah! evim yıkıldı diye herkes ağlıyor.

Abi tren kazasını yazalım diyorum. Dizelerimize...
Canım kardeşim; Olur mu öyle, Sanat adına ayıp olur, Bırak bu işin erbabı yapsın zaten kontrol eden kim, duyduğum kadarıyla makinistte uyumuş canım.

Abi ırakta insanlar ölüyor...
Canım sende sanki sarhoş oldun. Ne var yani evlerinde oturup İngilizce öğrensinler sokaklarda ne işleri var. Bu şarabın tadı da bozuk gibi hııkk!

Abi Kadınlar dövülüyor...
Canım kardeşim vallahi billahi yalan sakın inanma kim uyduruyor bütün bunları? Aslında dövüldükleri yok sadece kendi kendilerine dövünüyorlar. Baksana kocaları burada... Yalnız başına kim dövecek onları...

Abi ülke kan ağlıyor...
Bak sen şuna? Ne ağlaması be içtikleri sigaradandır, Dumanı gözlerine kaçmıştır. Bunları öğren be kardeşim...

Abi kitap nasıl gidiyor...
Yok canım yok, Okur yok anlayan yok herkes yazıyor olmaz ki böyle... Geçenlerde eklediğim bir şiirime 2 yorum yazılmış bu olacak iş mi? Herkes yazıyor.

Abi Kalkalım mı?
Elbette: Eve gidip yarına hazırlık yapmalıyım. Terasıma çıkıp viskimi yudumlarken aya bakmalıyım. Birkaç yıldız üç beş martı birde dizelerime gökyüzünü katmalıyım. Al sana şiir gidip okusunlar, Cahil kalıp sürünmektense peşimize takılıp yürüsünler.

Peki geçimleri nasıl olacak;
İşte moral bozucu laf, Canım bana ne geçimlerinden dünyaya geldiklerinde bana mı sordular? Ülke turist kaynıyor yat kiralayıp onları gezdirsinler...

Peki parayı nereden bulacaklar...
Hoppala! Canım kardeşim; Bedelini de ben verecek değilim ya; alt tarafı bir dünya zahmetle yaşamaktansa göç edip gitsinler...

Abi onlar giderse biz ne olacağız?
Canım anlamadım hııık!

Onlar gitse biz kimden geçineceğiz diyorum?
Galiba sarhoş oldum sahi biz ne olacağız hııık!
 
Toplam blog
: 7
: 552
Kayıt tarihi
: 10.06.10
 
 

1968 Diyarbakır Doğumlu olup, Halen Dicle Üniversitesinde Memur olarak çalışmaktayım. 2006-2007 yıll..