Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bizim evin halleri...

Bizim evin halleri...
 

deviantART


Eskidikçe...

İki tel saçıma ne yaparsam yapayım farkedemeyen evin er kişisi, geçen akşam epey bir kısa kestirdiğim (yine istem dışı, bu kuaförler tutamıyorlar kendilerini abi sınırlarını zorluyorlar) saçlarımı farkedebilmenin çocuksu sevinci ile haykırdı ;

-Aaaa ! Traş mı oldun sen!!!

- !!! ( Heee birader, senin berbere bi saç sakal yaptırdım :S ) Farkettin hayret !...

-Farkedilmeyecek gibi değil ki beslemelere benzemişsin ehehe :))

- Sağol... Her zaman böyle dikkatli ol, bak renk katıyorsun ilişkimize!!!

***

Kurt Kocayınca...

Zap yaparken çöpçatan programına takılıyoruz, iri yarı, kar yağmış saçları, tuhaf Türkçesi ile bir gurbetci ekranda kısmet arıyor... Alttan yazılar geçiyor Amerika'da yaşıyor, evi var, yazlığı var, 3, 000 usd geliri var vs vs reklamlar :)

Tam değiştireceğim kanalı benim cadı ;

-Anne koooş!...

-Hıııı ?

-Anne git evlen işte baksana herşeyi var.

-Pardon da sen bana niye 60 yaşında adamı yakıştırdın ki ? (Bendeki de soruya bak, sanki genç olsa gideceğim tövbeee:) )

- Yaa baksana Amerika'da yaşıyormuş, kaç bin dolar da geliri varmış...

-Allah Allah, pardon da ben senin babanla evliyim zaten unuttun mu ?

- Olsun, git kurtar kendini işte ...

-!!!

(Çok mu şikayetlendim ne bu ara çocuğun yanında? Krizdi, işsizlikti oyyyyy!!! )

***

Anne...

Güner dükkan açtı ya, bu ara benden sonra geliyor eve... Mecbur iş çıkışı eve koşup bir kaç çeşit yemek hazırlıyorum... Eee yıllarca hazırdan yedik sıra bizde :)

Karşısında gördüğüm muamele farklı olsa şikayetim yok da...

Misal geçen akşam 1 saat içinde, üzerimi değiştirmeden, bir tencere kuru fasülye, bir tava tavuk kızartması, bir tencere makarna, bir kase salata yaptım, içeri girdi...

Ağzından çıkan ilk kelime ne oldu dersiniz ? ;

- Offf Dilek ocağı batırmışsın !!!

Hem de ne offf :))

****

Günün özlü sözü : Tipler değişir ama huylar değil :)))

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..