Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '07

 
Kategori
Blog
 

Blog nedir? Nerede kullanılır?

Blog nedir? Nerede kullanılır?
 

Efendim kendimizi bloğun en berbat yazarı ilan ettik ya. Bir çok arkadaşımız eksik olmasınlar yorum yazıp bizi utandırdılar. Siz benim ne olduğumu bir de anneme sorun. Bu blogda blog tartışmalarına son noktayı koyacağım. Blog nedir, nerelerde kullanılır, ne işe yarar, yan etkisi var mı, aşırı blog zehirlenme yapar mı? Bu ve benzeri sorulara benim bloğumu okuyunca cevap bulacaksınız.
...
Efendim bloğumuzda sayıları iki bine ulaşan yazar arkadaşlarımız var. Bu arkadaşlarımız arasında benim gibi serserilerin yanında son derece beyefendi ağabeylerimiz, bürokratlarımız, şairlerimiz, mizah yazarlarımız var. Sonra doktorlarımız var, hukukçularımız var. Akademisyenlerimiz var, reklam ve medya dünyasından arkadaşlarımız var.
...
Emeklilerimiz var. İşçilerimiz var. Toplumun her kesiminden insan var burada. Biz de bu kalabalıkta arada kaynıyoruz işte.
...
Blog aslında güzel bir yer. Bir çok arkadaşım mesela benim işsizliğime üzülüp bana yol gösteren mesajlar yazıyorlar. Oysa lütfen bana iş aramayınız. Ben halimden memnunum. Çalışanların halini görüyoruz. Hepsi perişan. Aldıkları bir halta yetmiyor. Çoğu icralık. Üstelik işsizlik benim yaşam biçimim. Tarzım. Lütfen. Bu yaştan sonra tarzımı değiştirmem ben.
...
Gelelim blogla ilgili açıklamalarımıza. Bu konuda bir sürü soru işareti olduğunu biliyorum. Hepsine cevap vereceğim paniğe gerek yok.
...
Mesela blog nedir? Çıkın sokağa yüz kişiye sorun. Kimse bilmiyor. Ben sordum.

"Abi blog nedir?"

"Hangi blok. Sokak adı var mı?"

...

"Teyze blog nedir?"

"Evladım eskiden blok falan yoktu. Hep müstakildi evler..."

...

Bilinmiyor... Demek ki blog bir bilinmezdir.

...

Blog ne işe yarar.

Benim için blog çalışıyor süsü verir insana. Annem ne zaman eve gelse beni bilgisayar başında görüyor. Sonunda benim para karşılığında bir yayınevine düzeltme yaptığıma inandı. Maaşımı aldığımda ödemek üzere bin YTL kaptım kendisinden. Demek ki blog kazandırır. Para kazandırır.

...

Peki blog nerelerde kullanılır?

O da çok basit... Kız tavlamak da kullanılır. Bloğumuzda o kadar romantik yazılar var ki. Geçen uyanık bir arkadaş bizim bu romantik yazıları kendi yazmış gibi bir kıza göndermiş. Şu an sevgililer.

Sadece kız tavlamakda mı kullanılır? Ayrılıkta da kullanılır... Birinin seni terketmesini mi istiyorsun ben yazdım deyip benim mizah hikayelerinden iki tane anlatman kafi.

...

Yan etkisi var mı? Yok. Kaç tane blog açtım. Yan pozisyonda durdum önünde. Yok. Etki yapmadı.
...
Aşırı blog zehirler mi?
Onu da denedim. Bizim Seri Aşk Hikayesi Anlatıcısı Alpaslan'a aralıksız yüz blog okudum. Uyudu herif bir şey olmadı.
...
Kısacası blog iyidir. Devam

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..