Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '08

 
Kategori
İzmir
 

Blog yazarımız Sayın Rifat Mertoğlu sizi söyleşi ve imza gününe bekliyor.

Blog yazarımız Sayın Rifat Mertoğlu sizi söyleşi ve imza gününe bekliyor.
 

Blog yazarımız Rifat Mertoğlu


Cumartesi günü 'üç nokta' ve ben Coşkun Karabulut'la vedalaşıp ayrıldıktan sonra sevgili Rıfat Mertoğlu gelmiş Edebiyatçılar Derneği standına. İzmir mavilim'in de bulunduğu üçlü sohbet devam etmiş. Bulunamadığım için üzüldüm.

Pazar günü tatil olması nedeniyle Kitap Fuarı, tabir yerindeyse "iğne atsan yere düşmez" derler ya öyleydi. İçeri girmek, dolaşmak, söyleşi ve panelleri izlemek... hak getire.

Pazartesi sakindi, çevre il ve ilçelerden otobüs, minibüslerle gelen öğrencileri görünce mutlu oldum. Nuray hanım izinli, bugün yok, Rıfat Mertoğlu pazar günü (dün) gelmiş ve yeni kitabı 'Ağıtsız Kadınları' okurları için imzalamış, bugün o da yok. İzlemek istediğim bir söyleşi vardı, fazla katılım olacağı için salon değişikliği yapılmış bu nedenle söyleşi saati değiştirilmiş. Ben de boş gitmeyeyim düşüncesiyle Sayın Vural Savaş ve Hidayet Karakuş'un ( imza günleri olması nedeniyle) fotoğraflarını çekmekle yetindim.

Ardından İlya Yayınevi'nin standına giderek sevgili Rıfat Mertoğlu'nu sordum:

- Dün imza günü vardı, bugün yok. 23 Nisan'da burada. Söyleşide konuşmacı, ardından imza günü var.

- Kendisini nerede bulabilirim, telefon, adres?

- İzmir'i biliyor musunuz, Varyant? Eşrefpaşa, Tınaztepe İlkokulu?

İzmir'i pek bilmediğim için :) sora sora buldum. Arayan bulur derler.

Sevgili Rıfat Mertoğlu ziyaretimden memnun kaldı, ben daha çok memnun olduğumu itiraf etmeliyim.

Arkadaşlarımızla toplantı ve buluşmalarda tanıştıkça, hem yeni birşeyler öğreniyorum hem de bir çok ortak yönümüzün olduğunu. Dün Coşkun Karabulut bugün Rıfat Mertoğlu. Yarın ?

Sevgili Rıfat Mertoğlu'nu tanımanızı isterim. Tanışın, konuşun. Anlatsın size kendini. Ama özellikle 23 Nisan'da İlya Yayınevi'nce düzenlenen ve Rıfat Mertoğlu'nun da katılacağı "Ağıtsız Kadınlar - Edebiyatımızda Kadın ve Töre" söyleşisini izlemenizi tavsiye ederim. Yazarımızın aynı gün İlya Yayınevi'nde imza günü olduğunu, ayrıca 27 Nisan Pazar günü Edebiyatçılar Derneği'nde bulunacağını da ekleyeyim.

Bana şiir ve öykülerinin yer aldığı 'sabahın eşiğidir gözlerin' kitabını imzalayarak armağan etti. Ben de bundan sonra yanımda (toplantı ve buluşmalarda katılan arkadaşlarıma armağan ettiğim) müzik CD'lerimi bulundurmam gerektiğini öğrendim.

Galerimdeki fotoğraflar 21.04.2008 günü tarafımdan çekilmiştir.

Sayın Vural Savaş ve Hidayet Karakuş imza günlerinde, Kitap Fuarı'nda,

İzmir manzaraları Cicipark ve Varyant'ta,

Sevgili Rıfat Mertoğlu ve çalışma arkadaşları işyerinde.


zelo

bırak gözlerin konuşsun
kapama zelo
aşkların en güzeli var gözlerinde

bir motifti gözlerin aşiret çadırlarında
ceylan postlarına çizilmiş
resimdi

yokluğun ise kahırdı zelo
yiğitlerin yüreklerinde
dumandı
keskin bıçak gibi
soğuktu
yokluğun


 
Toplam blog
: 240
: 2494
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..