Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '12

 
Kategori
Blog
 

Blog yazarlarının yaptığı en büyük hata....

Blog yazarlarının yaptığı en büyük hata....
 

edremithaber.com


Arkadaşlar, ben bireysel olarak mesaj atmaktan yoruldum. Onun için herkesin okuması için bu blogu yazmak zorunda kaldım.

Blog girişi yaparken, bir yerlerden aldığınız fotoğrafı blogunuza ekliyorsunuz. Ama birçok arkadaşımız "resim altyazı" bölümünü, yani fotoğrafın hangi siteden aldığı kısmını doldurmuyor. Kullandığınız fotoğrafların telif hakkı olduğunu nedense hiçbir arkadaşımız düşünmüyor. Tamam, kendi çektiğiniz fotoğrafları yazınıza ekleyin, Ona kimsenin bir şey dediği yok. Ama başka sitelerden aldığınız fotoğrafların altına lütfen nereden aldığınızı site ismiyle birlikte belirtin.

Bu konuyu zamanında dile getirmiştik. Ama yeni arkadaşlar için bir uyarı daha yapmak istiyorum. Eğer kullandığınız fotoğrafı nereden aldığınızı yazmazsanız, o zaman benim başıma gelen sizin başınıza da gelebilir. Nasıl mı?

Aşağıda linkini verdiğim blogumu okumayan arkadaşlar lütfen tıklayıp okusunlar. Teşekkürler....

http://blog.milliyet.com.tr/butun-bloggerlerin-okumasi-gereken-bir-yazi---/Blog/?BlogNo=96743

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..