Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Blog yazarlıgı geçici bir hevesmiş!!

Blog yazarlıgı geçici bir hevesmiş!!
 

Milliyet blog yazarlığına başlıyalı henüz 2 ay bile olmadan bırakmıştım.İlk başda çok zevkli gelmeye başlamıştı. Hemen sporla ilgili haber olsa da yazsam diyordum fakat şimdilerde ise bu fikrim değişti.Boş durmaktansa bişeyler yazayım diye düşünüyorum.

Milliyet bloguna ilk olarak Baver(http://blog.milliyet.com.tr/baver) Hocamın izinden gitmek için yazmaya başlamıştım. Fakat yazdıgım konular Baver hocayı mutlu etmiyordu malum Sporla ilgisi yok kendilerinin. Artık herşeyi yazmaya başlayacağım sayın hocam.

Bir dahaki yazımda görüşmek üzere

 
Toplam blog
: 5
: 453
Kayıt tarihi
: 10.08.07
 
 

Berkay Keskin. Orta okulu Süleyman Çelebi i.ö.o bitirdikden sonra Yasar Dedeman lisesinde öğretimine..