Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '09

 
Kategori
Blog
 

Blogculuğun iyi tarafı!

Blogculuğun iyi tarafı!
 

Burada yazmamın bir nedeni daha vardı! Birisi ev yapıp satacaktım biliyorsunuz!

Her meslekten insan var burada! Birine işimiz düşer!

Avukatı, para mı alacak akıl danışınca!

Avukatlara işimin düşmesi yakındır!

“Kaç celsede işim biter Sevgili Avukat Bey?”

“İki akşam uğraştım biliyor musun dilekçeyi hazırlarken. Şiddetli geçimsizlik dedim! Yalnız şiirlerini sileceksin sitenden!”

“Niye?”

“Hakimler senin gibi tipleri sevmezler! Uzatırlar işi! Birkaç gün duygusal yazılar yaz! Delil olarak sunacağım mahkemeye! Bakın Hakim Bey diyeceğim, gül gibi adam ne hale geldi!”

“Denemeyi de beceremem ya!”

“Birinden intihal yap işte! Hep aynı laflar, kim anlayacak?”

“Bak o olur!”

Doktorlar da lazım! Başlar motor teklemeye bu yaştan sonra !

“Doktor! Ya Abi benim kaburgalarımdan yukarıya doğru giden bir ağrı var. Ense kökümde bitiyor!”

“Ne biçim yazı yazmışsın sen Cim Bom hakkında öyle?”

“Şaka ya! Maksat muhabbet olsun diye yazıyorum bunları!”

“Şimdi şaka oldu değil mi? Böyle çok sürünürsün sen!

“Sürüneceğim ha?”

“Tabi! Sonun iyi değil!”

“Ne olacak peki!”

“Fizik tedavi göreceksin!”

“Olur!”

“Florya tesislerinde!”

“Neee?”

“Evet!”

“Geçen de başka bir doktora gitmiştim bana Jimnastiğe başla demişti! Fulya’da! Gitmedim! “

“Gitseydin iyiydi!”

Ekonomistlerle de işim olacak yakında! Kaliteli ekonomistlerimiz var burada!

Tekrar yazarım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..