Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Blogda benim de resmim var

Blogda benim de resmim var
 

Aylar aylar önce Milliyet Bloğa girdiğimde sayfamda resmim olmaması benim aslında bilgisayar ortamında bir resmimin olmamasından ve bu konudaki engin beceriksizliğimden kaynaklanmıştı. Sonra bunun büyük bir avantaj olduğunu fark ettim. Çünkü resmimin olduğu bölümde Kevin Costner'ın resmi vardı ve yazılarımı okuyanlar ister istemez, "Vay be Kevin gibi adam" falan diye düşünüyorlardı.
...
Bu nedenle bendeniz sonsuza dek Kevin imajıyla blogda yer almaya karar verdim. Ama yalancının mumu yatsıya kadar yanarmış ya... Bizim mumumuz da Eymir'e kadar yandı. Sevgili arkadaşımız Sema, Eymir'de binlerce fotoğrafımı çekti. Zaten ben fotoğrafta çıkmayan biradam olduğum için bu şarttı.
...
Neyse bu binlerce denemeden sonra bir fotoğrafımız oldu. Ben de bu fotoğrafı ister istemez sayfaya koydum. Çünkü Seda ve Fulya tarafından, "Bak bu resmi koymazsan elimizdeki diğer resimleri yayına koyarız" diye tehdit edildim. Çünkü Eymir'de çok rezalet fotoğraflar verdim ve bu fotoğraflar hala Seda ve Fulya'nın elinde. Mesela bir tanesinde blogcuların hemen yan masasında bulunan masadaki aşık çiftin şarabını araklıyorum. Bir tanesinde de yine tesadüf bu ya Eymir'de yemeğe gelmiş olan eski ev sahiplerimden birine rastlıyorum ve kovalanıyorum. Göle atlayarak kurtuluyorum.
...
Bu ve benzeri bir çok fotoğrafım var ellerinde.
...
Benim nasıl bir yaratık olduğumu merak eden arkadaşlar artık sayfamda fotoğrafımı görebilecekler. Aslında Kevin Costner'la da bir ortak noktam var. Sonuçta hepimiz insanız efendim.
...
Tüm blog arkadaşlarıma fotoğrafım hayırlı olsun der kendilerine yemekten önce sayfama girmemelerini öneririm.


 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..