Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '13

 
Kategori
Su Sporları
 

Boğaziçi kıtalar arası yüzme yarışına katılma kararım !

Boğaziçi kıtalar arası yüzme yarışına katılma kararım !
 

Yüzmek Rehabilite Eder !


Yüzmek fiziksel, mental ve ruhsal olarak kişiyi rehabilite eden, mutlu eden , yalnızca mutlu etmekle kalmayıp forma  sokan bir spor dalı.
 
Yüzmek , zamanı anlamsızca, bize hiçbir şey kazandırmayan etkinlikler yapacağımıza, hem bedensel, hem de ruhsal huzura kavuşmanın  bir yolu.
 
Boğaziçi Ktalar Arası Yüzme Yarışlarına her yaş gurubundan kişiler katılabiliyor.Ben yarışmayı izlerken, içimde dayanılmaz bir duygu uyandı.kararımı verdim.
 
Karar vermek aslında hedefe odaklanmak anlamına da geliyor. Yüzme  eğitmeni ile görüştüm, Ekim ayından itibaren hazırlanmaya başlayacağım.
 
Başvuru kuralları; sağlıklı olmak,hazırlıklı olmak,katılım ücreti 75 Türk Lirası ödemek ve kurallara uymak.
 
Hayatımıuzdaki yıllar geçiyor, zaman uçuyor, mühim olan hayatımızdaki yıllar değil, yıllarımızdaki hayat.
 
Zaten ülkemizde olup biten br çok adaletsiz uygulamalar, insanların aralarında oluşturdukları yapay uçurumlar, ırkçılık, zengin- yoksul ayırımı, yaş, kadın-erkek ,başarılılar-başarısızlar ve bunun gibi sınırsız ayırımcılıklar yeterince acı çekmemize neden olmakta. Ben de kendi adıma böyle bir karar aldım, oturup, pasif   kalacağıma ,hayatıma yeni bir renk katmaya karar verdim.
 
Daha önce 250 kişiye yan flüt çalmıştım, henüz başlayalı dört ay olmuştu, cesaretli olup, demir kuralları yıkmak, hem kendimiz için önemli bir  ilerleme, toplum açısından da umut kapılarının hep açık olduğu mesajı  vermektir.
 
iki Kıta . bir Yarış , kendi dünyamda zieveye varış olacak.
 
Bu yarışmaya katılmak isterseniz, 2014 'de birlikte Asya'dan Avrupa'ya yüzmeye karar verebilirsiniz !
 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..