Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '06

     
    Kategori
    Eğitim
     

    Boğaziçi Üniversitesi

    Boğaziçi Üniversitesi
     

    Boğaziçi Üniversitesi'de dördüncü yılımı tamamladım. Okuması en zor mühendislik bölümü olan elektrik ve elektronik mühendisliği bölümünde seneye eğitimim bitecek. Şu ana kadar Türkiye'de pek çok üniversite gezdim ve pek çok üniversiteden arkadaşlarımla fikir alışverişi yaptım. Şunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim ki, Boğaziçi Üniversitesi Türkiye'nin en kaliteli okuludur. Akademik ve sosyal imkan olarak daha iyisi yok. Kimse yoğurdum kara demez, ama "that's my conclusion". Neden mi?, çünkü:

    1) İstanbul'un en iyi yerinde, ve dünya çapında hatırı sayılır bir manzarası var :))

    2) Aşağı yukarı her bölümde en iyi öğrencileri, bünyesine kattığı için kampüste rekabet var, ve bu rekabet eğitimin kalitesini kendiliğinden arttırıyor.

    3) Bu kadar sosyal imkana aynı anda ulaşabileceğiniz başka bir üniversite yok. Anlatılmaz, görülür...

    4) Universitede başarılı bir ögrenci olursanız, okulun verdiği veya bulduğu burslarla ekmek elden su gölden yaşabilirsiniz.

    Tercih edilen okulmu daha önemli, yoksa tercihedilen bölümmü diye soracak olursanız; ben tercih edilen okul derim.

    Üniversite adaylari lütfen Boğaziçi Üniversitesini düşünmeden tercih yapmayın:))

     
    Toplam blog
    : 1
    : 583
    Kayıt tarihi
    : 26.07.06
     
     

    1984 Kadıköy doğumluyum. Gebze Anadolu Lisesi mezunuyum. Boğaziçi Üniversitesi Elektrik Elektronik M..