Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '18

 
Kategori
Mizah
 

Bol Bol Kahkaha Attıran Fıkraların Devamı

Bol Bol Kahkaha Attıran Fıkraların Devamı
 

ŞİMDİ NE YAPACAĞIM?
Ormanda dolaşan 2 avcıdan biri birden bire yere düşer. Arkadaşı, düşen adamın nefes almadığını ve gözlerinin ferinin söndüğünü görür. Bunun üzerine telefonla acil yardımı arar.
-''Arkadaşım öldü, ne yapabilirim'' diye sorar.
Telefondaki ses yanıtlar:
-''Sakin olun. Size yardım edebilirim. Ama önce arkadaşınızın ölüp ölmediğinden emin olalım.''
Telefonda bir süre sessizlik olur ve bir silah sesi işitilir. Avcı telefonu tekrar eline alır ve şöyle der:
-''Evet, tamam. Şimdi ne yapacağım?''
 
 
***
 
İYİ KALPLİ
Adamın biri, arkadaşıyla golf oynarken oyunun en heyecanlı anında bir cenaze töreni görüyor. Kasketini çıkarıyor, gözlerini kapatıyor ve başını önüne eğerek dua ediyor.
Arkadaşı, 
-''Bu şimdiye kadar gördüğüm en düşünceli ve dokunaklı sahne. Gerçekten iyi kalpli bir adamsın'' der.
Arkadaşı cevap verir:
- ''35 yıllık karımdı.'' 
 
***
 
ZAYIFLAMANIN EN KISA YOLU
Kitapçı dükkanına giren kadın:
-"Lütfen 'Zayıflamanın en kısa yolu' adlı kitaptan istiyorum" dedi.
-"Üzgünüm ama kalmadı efendim."
-"Eyvah! Ne yapacağım şimdi?"
-"Çaresi kolay. Şişmanlamanın en kısa yolu adlı kitaptan alırsınız."
-"Benimle dalga mı geçiyorsunuz siz?"
-"Ne münasebet efendim. Bu kitapta yazanların tam aksini yaparsanız, gene aynı sonucu almış olursunuz diye düşündüm de..." 
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..