Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '20

 
Kategori
Mizah
 

Bol Kahkaha Sıhhattir

Bol Kahkaha Sıhhattir

Aşağıdaki fıkraları okuyunca bol kahkaha atacağınıza eminim. Kahkaha sağlıktır,

İnsana moral verir, ufkumuz açılır. Eğlenmeniz dileği ile selam ve sevgiler.

NAHİDE ÇELEBİ

 

Atta

Temel iyice yaşlanmış, yaş doksan beş olmuş. Bir gün Azrail çıkagelmiş. Temel, ' Ne yapsam da paçayı sıyırsam' diye düşünmeye başlamış. 'Hah buldum. Çocuk taklidi yapayım, beni tanımasın demiş' Azrail iyice yaklaşınca başlamış ağlamaya; ”Ingaa! Ingaa!..” Azrail Temel'in kulağına eğilmiş ve şöyle demiş;- “Atta! Atta!..”

 

SICAK SU

Fizik dersinde öğretmen öğrencisi Ahmet’e sorar: “Oğlum bana donmayan bir sıvı söyle: Ahmet cevaplar: “Hocam sıcak su” Öğretmen de dahil tüm sınıf gülmeğe başlar.

ANAN KARNI KÂBE Mİ?

Hasanla Mehmet konuşuyorlarmış, Hasan Mehmet’e sormuş: “Kaç kardeşsiniz? Mehmet cevaplamış: “sekiz ”Hasan: “İsimlerini sayar mısın?” Mehmet: Hacı Ali, Hacı Veli, Hacı Osman, Hacı Vedat, Hacı Ayşe, Hacı Gönül, Hacı Fatma “ değince Mehmet: “Kardeşim ananızın karnı Kâbe miydi ki her çıkan hacı olarak çıkmış.”

HİZMETÇİ

Evin hanımı işe yeni başlayan hizmetçiye talimat verir: Biz sabah 8 de kalkar dokuzda kahvaltı ederiz, hazırlığını ona göre yap.” Hizmetçi gayet sakin cevaplar: “Uyanamazsam siz başlarsınız.”

GÖRT

Bölüğe yeni atanan komutanın askerleri denetliyor ve kendisini tanıtıyor. “Benim adım Osman Soyadım Kırç, aradaki r harfini unutup yanlış söyleyenleri yakarım.” Ertesi günü askeri denetlerken tek tek sorar: Soyadım ne? Erler tek tek cevaplarken sıra Erzurumlu ’ya gelir. Komutan söyle bakalım soyadım neydi?” Arkadan bir er kulağına fısıldar: “r yi unutma” Erzurumlu Heyecanla: “Komutanım Gört” deyince cezayı yer.

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..